Gå til innhold

Dere som spår, dette HASTER!!!! Ang forsikringssak som skal avgjøres i morgen.

Anbefalte innlegg

Jeg er født 230483

Saken er kort fortalt:

For godt over et år siden var jeg innblandet i et trafikkuhell. Jeg kom kjørende i en 30 sone, foran meg var 4-5 biler. Langt oppe i bakken så jeg ei bil som sto stille i mitt felt, og rett før et kryss. Alle bilene før meg kjørte forbi denne bilen som sto stille. Jeg så at det var en skolebil, stoppet derfor først opp bak denne bilen for å se om den skulle foreta seg noe, men da ingenting skjedde satte jeg på blinklys til venstre og kjørte forbi. Siden jeg skulle svinge ned til høyre rett foran denne bilen, satt jeg på blinklyset dit. Idet jeg svingte, og nesten hadde passert skolebilen, kjørte de. Traff meg så langt bak på bilen som det går an. Det skal siies at jeg kjører en chevrolet suburban, sånn bortimot 6 meter lang, og jeg passerte de først på siden, så foran bilen, så de kunne ikke ha unngått å sett meg. De sto med avslått motor da jeg passerte (tydeligvis kvelt den) brukte ingen lyssignal verken når de sto i ro eller skulle sette i gang. Da denne trafikk skolen ikke aksepterer skyld (noe de faktisk har) kjører de denne saken til himmel og helvete kun av prinsipp. Begge bilene har kun en liten bulk til toppen 4-5000 kr hver. Saken har vært opp i alle innstanser innen forsikring, og skal nå avgjøres rettslig ved sånn voldgift. (aner ikke hvordan det skrives) En nøytral part kommer med oss innblandede til ulykkes stedet i morgen, og skal avgjøre rett eller galt. Jeg er så sint og lei av denne saken.

Kan noen av dere se hvordan det kommer til å gå? Får jeg eller de skyld, eller blir det skylddeling??

Please, mange svar så jeg får sove i natt:-)

Fortsetter under...

Annonse

Har lest gjennom innlegget flere ganger, og konsentrert meg haaaardt..

Men klarer ikke helt å få fokus på denne jeg, dessverre. Merker masse følelser hos deg, men tror det er det du har NÅ, ikke nødvendigvis det som kommer.. Tror også dessverre jeg blir litt påvirket/distrahert av tanken på hva som blir rett/galt i praksis...

Kanskje du kan forhøre deg hos en kjøreskole f.eks? Ang regler osv??

Tusen takk for at du tok deg tid til å prøve. Jeg kan regelverket, har fagbrev som yrkessjåfør og kjørte i tillegg opp til personbil hos den kjøreskolen som var innblandet. Er ikke i tvil om at jeg har både handlet riktig og har rett, men man føler seg ganske lita når landets største kjøreskole nekter å tape ansikt, og kjører dette tilhimmels fordi som de selv påstår, vil gå på forsikringsselskapene. Ren idioti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...