Gå til innhold

er det noen som kan hjelpe mitt kjære søskenbarn?

Anbefalte innlegg

hun er født 11.09.83

hun har STORE problemer med faren til hennes ufødte barn.. ( han har stukket fra henne og trør henne ned i søla) er det noen som kan se hvordan hun kommer til å få det? kommer han til å endre seg eller skal hun finne en ny eller skal hun å babyen være alene??

er det noen som kan se hvilket kjønn babyen er? termin 1.1.07, den vil ikkje vise hvem den er;)

STOR takk for di som vil hjelpe litt i en ellers så grå hverdag;)

Fortsetter under...

jeg har hele veien inbilt meg at han er psykopat... for når hun var i utlandcet sendte han sms hele tiden om hvor hun var å hva hun gjorde..

men med en gang hun kom hjem så var han like IDIOT..

noen som oppfatter noe annet?

Hei! Svarer heller her enn på skravle.. Litt mer privat, her;0)

Først; skal ikke kommentere den dr**** som har vært med å skape denne babyen.. Huff, stakkars kusinen din, hun hadde fortjent bedre.

Får sterk og klar jente opp hos henne; en nydelig baby, pakket inn i rosa teppe! -Så heldig hun er!

Hva pappan angår, får jeg frem at han bare blir lengre og lengre borte. Tror dette betyr at han etterhvert "lar henne i fred", men kan også bety at han flytter (eller hun...) slik at den fysiske avstanden blir større.

Jeg har ingen ny mann hos henne, ihvertfall ikke i løpet av de første par årene. Likevel får jeg opp ro rundt henne, at hun finner denne sammen med datteren sin.. Ser de to som en harmonisk familie. Tror hun ser seg selv i datteren, og at tiden som alenemamma gir henne mye i livet.

Må få presisere at jeg ikke utelukker en ny make til henne! Jeg klarer nemlig ikke å ense så mye lengre enn 2-3 år, og det er jo klart at det kan skje mye etter den tid...

Du får ønske henne lykke til, uansett situasjonen, så er hun jo kjempeheldig som har en slik liten gullklump i vente.....

å nå ble eg GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAd ska ringe henne med en gang... TUUUUUUUUUUSEN hjertelig takk for hjelpen d hjalp masse håper det hjelper henne også...

du er en reddende engel.. håper dette stemmer...

kan du se hva du ser på meg og sambo og vis du har tid???

jeg 31.12.82

han: 23.04.80

bare vis du orker da;) om du ser noe mer barn, eller giftemål eller etteller annet spennede;)

Klart:0)

Enser her en dyp kjærlighet mellom deg og din kjære..Ikke bare sånn forelskelse/betatt-ting, men dyp og inderlig kjærlighet..

Får ikke tidfestet bryllup, men kan godt være at dere bestemmer dere for dato innen det neste året. Får en følelse av dette i sammenheng med det dere føler for hverandre:0) Føles veldig rett, ja.

Får opp deg som ei litt sånn driftig dame, som liker å få ting gjort unna. Du er blid og omgjengelig, og jeg føler at omgivelsene dine legger merke til deg.

Tror du og din sambo deler syn på flere ulike saker her i livet, og nettopp det er en viktig faktor, som gjør at forholdet deres kommer til å vare..

Ser flere barn hos dere, men mener at det ikke er en graviditet sånn rett rundt hjørnet? Er dere prøvere pr idag?

Annonse

er vel ikke prøvere akkuratt, men jeg har sluttet på minipillen, å ser ikke poenget med å begynne på ny.. vi har "planlagt" å prøve å lage en nye baby i midten av neste år;)

Jeg går nemlig å venter på at min kjære skal fri ser du;)

ja jeg er en driftig "dame" ( liker ikke å innse at jeg har blitt voksen)

Er somregel ALDRI sur så det har du rett i, har en liten gullklump som blir 1 år i desember som vi er veldig stolte å glade for begge to..

Men jeg lurer jo fælt på hvor mange barn og hva jeg eventuelt oppnår i livet mitt;)

Sambo er veldig på meg at jeg må finne meg en jobb, men jeg er egentlig veldig glad i å gå sammen med min kjære sønn...

Må bare få sagt hvor imponert jeg er over hva dere ser. ringte min kusing, og jeg måtte sende henne inlegget du skrev på mail, for hun ble helt overrasket, men hun var litt ergelig over at du ikke så noe ny mann før om SÅÅ lenge hihi men man kan jo ikke sfå det i pose å sekk...

klarer du å de litt i hans baner også eller???

Foreldrene hans er like fæle mor henne.. så jeg lurte på om du orket å se noe mer for meg??

kusina mi hadde fortalt dette til mora som du fortalte meg, å mora fikk frysninger:)

fødselsdatoen hans e: 17.06.77

kusina mi sin er fortsatt 11.09.83

Fikk opp litt rundt ham istad, men valgte å ikke kommentere noe..

Men nå spør du jo.

(Men minner om at spådommer aldri gir garantier for virkeligheten...)

Får opp mye frustrasjon og aggressjon hos ham. Dette har ingen direkte tilknytning til kusinen din, men hans tilværelse generelt. Tror han sliter litt, jeg. Får opp svik, at han har et litt forvrengt syn på dette med å ta ansvar. Han har vel på mange måter nok med seg og sitt akkurat nå.. Klarer ikke å se noe spesielt (som stoffmisbruk etc) men mener dette kan komme fra erfaringer han har gjort seg, livet gjennom.

Men jeg enser likevel at han ikke gir blaffen i babyen som kommer, han har dårlig samvittighet, men makter bare ikke akkurat nå. Og det gjør han bare ennå mer skuffet over seg selv.

Men han vil ikke din kusine noe godt, så be henne holde ham på avstand, ja..

Flott at noen setter pris på "spådommene". Men kan fortelle at kusina di var en av dem det var "lett å få opp inntrykk på", om en kan si det sånn!

Noen er lettere å se enn andre..

det er ganske utrolig at du sier det me at hun var lett å få opp. For noen sommre siden var hun å noen venner på vandrehjem i Danmark..

Da var det en ånd(gjenferd, hva du vil kalle det) som tok henne på ansiktet.. Hun så han faktisk....

Så jeg tror også hun er veldig åpen..

Tusen takk for hjelpen, vet liskom ikke hva jeg kan gjør i gjengled???????

men du virker absolutt som ett KJEMPE menneske,,( å jeg er ingen spå dame)

så vis du vil holde kontakten videre så har u msn adressen min her om du vil( jeg digger å bli kjent me nye mennesker ser du)

[email protected]

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...