Gå til innhold

Lengter med en spire! På besøk=o)


♥Tullerusk♥

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvordan går det med deg??=o)

 

Fått kvalmen ennå eller?? Eller noe annet=o)

 

Når skal du på UL da?

 

Masse masse spm=o)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei babycakes!!!! ÅÅÅ SÅ KOSELIG AT DU TENKER PÅ MEG!!!

jeg har ikke blitt kvalm enda nei..... har faktisk planer om å ikke bli kvalm i hele svangerskapet, hehe.... det er planen min det!

jeg har kjempevondt i puppene... og har litt mens smerter nederst i magen. litt trøtt, men jeg har ju fått urinveisinfeksjon, så det kan jo komme av det... skal begynne med antibiotika idag.

ul blir nok ikke før i begynelsen av februar tror jeg...... har første legetime 19 desember...... gleder meg veldig til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at du ikke har fått kvalmen, selv hadde jeg det men det gikk ann å leve da...Hehehe

 

Så kjedelig at du har fått uvi da... Går selv på antibiotika, pga ørebetennelse og den blir bare værre=o(

 

Får sikkert en liten ul av legen din den 19..=o)

 

Vil dere vite kjønnet når den tiden kommer eller=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du jeg får ul på første legebesøket??????? da er jeg 10 uker på vei.....

ja vi vil vite kjønnet.... litt praktisk liksom... og jeg klarer ikke å vente... hehe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA visst... Så klart... Du kan bare spørre og si du har lyst å se hvordan det "ser" ut=o)

 

Jeg fikk det, men var da rundt uke 12 mend u ser omtrent like mye vil jeg tro...

 

Kan hende du ser en liten strek og 4 "utvekster" (armer og bein) som spreller=o) Drit morsomt å se=o)

 

Men kan ikke love noe da...

 

Det var sånn jeg opplevde det...hehehehe...

 

Og så får du se hjerte slå...Tror jeg...=o) Såååå lenge siden sist vet du.... Hele 3 år siden og 29 dager=o) Kanskje litt mer.. Hehehe det så gammel gutten min er nå... Legg på litt ca 6 mnd=o)

 

gled deg... Misunnelig på deg jeg nå...hehehehe...

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så koselig da!!! gleder meg masse!!!!!!!! uansett er det jo ikke såååå lenge til det blir ul da... uke 17 eller noe sånt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det tror jeg ikke på..... hehe! synes dagene går sinnsykt sakte...... er jo ikke 5 uker på vei engang...... jeeesus.... er helt sikker på at det tar flere år før denne ungen kommer ut..... hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe...

 

Ja akkurat nå går det saaaaaakte... Men så fort du har kommet over uke 12 så har du vent deg tanken og kanskje roet deg ned litt så vil nok tiden fly av gårde=o)

 

tro det eller ei=o) hehehe...Men det er verdt ventingen...=o)

 

Tror du får en gutt jeg=o)

 

hehehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du? sambo håper veldig på jente..... han har vel påvirket meg litt, men egentlig så spiller det jo ingen rolle.... men jeg er vldig nyskjerrig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Jeg vet jo ikke, men tror det ja...

 

Men nå er det jo ingen som vet, bortsett fra spiren i magen din=o)

 

Det kan jo være en jente... Nå har jeg ikke møtt deg personelig eller sett deg så jeg vet ikke=o)

 

Vet at jeg kommer til å få en gutt til og hvis jeg klarer å grine meg til en til(nr3) så håper jeg det blir jente...

 

Som sagt, det er bare vil gjetting og det er morsomt...

 

Hadde rett på gutten min da.. At det var en gutt=o)

 

Hva sier magefølelsen din da...?

 

Som regel den som har rett=o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...