Gå til innhold

Veldig sint etter første svangerskap kontroll!!!!


Paula29

Anbefalte innlegg

Har gledet meg masse til første kontroll, men en vikar ødelagt allt min forventingen.

Fastlegen min var syk i dag, så det kom en vikar. Hjelp!!! Han kunne ikke en gang funne svangerskap kjema og ikke misnt fylle ut den. Han gikk ut og inn på kontor for å spør etter hjelp. Kontoret var trafikkert at minst 3 leger og to sykepleier og alle sammen kunne se på jurnalen min. Etter 1 time og 40 minuter med forsøk greide han å fylle en del at kjema. Resten gjorde han manuelt.

Det verste at alt var at pga han brukte så mye tid med kjema, hadde ikke noe mer tid for undersøkelse i livmora. ahhhh...jeg er så sint!!!

han ba meg å bestille ny timen til i morgen så han kunne undersøke meg der.

Hvordan skal jeg ta meg fri fra jobben på nytt, når ingen her vet om min svangerskap???

Jeg har klagett på recepsjon, men der var ingen som bry seg på det mann opplever. Jeg er så lei meg og så sint...

Må vi gå gjennøm dette, spør meg?

Møtte jeg bare ta de ut. :-(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vikarleger er ikke moro, i hvertfall ikke ferskinger!

 

Nettopp derfor jeg skal ta mine kontroller hos jordmor, fastlegen har perm i år, så jeg orker ikke d der m nye leger hver gang.

 

Skjønner deg godt jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri mer med en vikar. I hver falt ikke mens jeg er gravid. Da trenger jeg sikerhet og noen som jeg kan ståle på og ikke som jeg har oplled i dag. uuhhh...er så irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. føler så med deg....Norsk helsevesen (spesielt leger) har ikke litt kontroll og oversikt over hva de driver med. Selvfølgelig finnes det noen, men ytterst få følger opp som de skal!

 

har pga sykdom de siste årene vært hos mye leger, å må si at det er ikke få ganger jeg har måttet bitt tennene godt sammen for ikke å skrike... !

 

håper at fastlegen din snart er på plass igjen, det hjelper nok litt på...

å jordmor anbefales på det sterkeste! Leger har verken tid eller alltid like god peiling på hva de prater om....

 

jeg fikk nylig et tips fra fastlegen min: jeg sa jeg var så grusomt kvalm om morgenenen. da foreslo hun at jeg behøvde jo ikke å spise på morgenenen da, men heller på kvelden visst jeg følte meg bedre da!!!!!

 

blir helt oppgitt jeg. håper du slipper unna mer idiotiske leger enn jeg har vært borti..... lykke til:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Takk for dine ord, det hjelper en del, ja. Trist at de som lyder mest må gå gjennom dette også.

Jeg skal bytte lege, fordi min faslege kommer tilbakke, kanskje i sommer, så jeg bytter leg med en gang, desverre.

Han "glemte" også og nevne om jordmors odningen, så jeg må nesten gjøre det på egen hand. Men jeg har bestem meg at til jordmor skal jeg, definitiv.

 

Håper du også slipper disse typer leger.

 

Stor klem til deg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...