Gå til innhold

u/t,men trenger litt hjelp til valg av antrekk...


Serial mom

Anbefalte innlegg

Skal i 50-årsdag/sølvbryllup til onkel og tante av mannen min,og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Har jo pene kjoler og sånn,men de viser jo litt hud(kløft og former),og er litt småsexy... Jeg har mye tattoveringer og store pupper,samtidig som at jeg er slank,og vil nødig møte opp som festens "glam-modell/hollywood-hore!" De er ganske kristne og det blir nok ikke hæla i taket,så føler jeg må være litt dydig! Men jeg vil ha kjole iallfall:-) Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en passe rimelig,dydig kjole,gjerne med litt lengre arm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg ber om tips er fordi jeg er så dårlig at jeg klarer ikke gå i byen i timesvis og lete og prøve! Trenger konkrete tips på butikker og kjoler,dersom noen av dere bor i Oslo og har shoppa litt i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

hva med å ta på deg en smart dress, med en fin topp inni jakka?

dette er jo et pent antrekk som i tillegg er behagelig å gå i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en sort genser som er nesten gjennomsiktig. Den bruker jeg til sånne anledninger. Da synes kjolen gjennom uten at det blir for nakent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg nokre slike fine boleroar (eller kva det no heiter, sånn kort "cardigan-aktig" jakke-genser *hurra for gode forklaringar*) på H&M på Nybrua i Oslo (den ved siden av Oslo City der) - ein skikkeleg fin svart ein som såg ut til og passe godt både med og uten gravidmage! :)

Dei har også fine svarte mammakjolar som ikkje er så mamma'ete der - til 198,- eller 249,- Dei ser fine ut utan mage altså, men då kan du jo bruke den viss du skal i selskap seinare i graviditeten. Den hadde ganske djup utringing, men med ei sånn bolero-jakke over vert det kjempefint! :) Den har ikkje ermer då, men det skjular jo boleroen. Den har breie skuldrar då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jenter :-) Liker vanligvis ikke sånne jakker/cardigans og sånn,men det er jo et greit alternativ til å kjøpe helt ny kjole(har jo så mange) Vet ikke om jeg er iform til å dra uansett,så kanskje jeg slipper å kjøpe noe som helst!(hadde egentlig vært greit,for gleder meg ikke akkurat!)

Har ikke vært utenfor døra på noen dager,klarer bare ikke! Tror dere mannen min kan gå å shoppe for meg,hi-hi?!?

 

KLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...