Gå til innhold

Jeg kan ikke tro det!! Er det vikelig sant??? JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere så masse,Maria! :-) Koselig å få inn flere folk her,så du er hjertelig velkommen .-)

 

Kos deg masse de kommende dagene,før kvalmen kommer å tar deg! (kanskje du er heldig å slipper kvalme!?)

 

Masse lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei elli-karamelli!! Bytta nick i stad se. Har hatt nicket Maria 3pp tidligere og skrevet med deg på "bli gravid". Det er jo ikke lenge siden du kom inn hit:):) Så heldige vi er!!! Det er fantastisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,er vel bare halvannen uke siden jeg ramla inn her selv. Jeg er 6+6 idag,og det har fortsatt ikke helt sunket inn! Jepp,vi er superheldige som har blitt gravide,vi må bare nyte det så godt vi kan!(jeg er skikkelig uvel,kvalm og jævlig,så nyter ikke så veldig,men jeg prøver!)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den 1 kontrollen bruker å taes i mellom 8-11 uke, så du trenger ikke bestille time før det, med mindre du har en forhistorie som gjør at du er mer høyrisiko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noenting enda,men tenkte ringe legen denne uka og be om time til første kontroll. Få helsekort og ta de obligatoriske blodprøvene og sånt... Tror at mellom uke 8 og 10 er det normalt å gå til første time hos jordmor eller fastlege.(tidligere dersom du har hatt flere SA/MA tidligere,eller risikosvangerskap.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er min første ja:) Og jeg har ikke peiling på noe.. hehe. Men da kan jeg jo vente med legetime da jo!! Noe spes jeg IKKE må gjøre nå? Mat? osv!! Vil ta forhåndsreglene:) Herregud som jeg skal nyte dette!!! Det går ikke inn i hodet mitt!! hehe!!

 

Regner dere ukene etter den siste mensen dere hadde?? Jeg hadde mensen den 19. okt. Da er jeg jo 4 uker på vei til onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene regnes fra første dag i siste mens ja, sjekk på www.babyverden.no :)

 

Du må nyte hver eneste dag, selv om du kanskje blir kvalm og dårlig og alt d der. For dette er virkelig lykken i livet:)

 

Bare ta d med ro og lev som vanlig du, d er nok d beste.

Jeg måtte kutte ut endel trening, for jeg fikk blødninger når d ble for mye hopp og sprett.

 

Les på artiklene her og på babyverden så finner du ut mye.

Og spør på forumet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) jeg skal nyte hvert sekund. selv når jeg blir kvalm og dårlig!!! Det er virkelig helt fantastisk... det største i livet!:) Vi er jaggu heldige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...