Gå til innhold

Termin i juli?


-24-juli

Anbefalte innlegg

Hei! Da er det en spire i magen igjen. Er 5+2 idag og merker egentlig ikke så mye, annet enn at jeg føler meg oppblåst over nedre del av magen. Har termin den 21 juli, er det flere som har i den tiden her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og Gratulerer! ;)

 

Jo det er en del av oss som har termin i juli ;) Viss du klikker deg inn på "terminklubber" i venstre kollonne og så videre på "Juli 2007"

 

Jeg er foresten 6+1 idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bare å ta turen inn på juliklubben. Der har vi blitt en stor gjeng nå.

 

Jeg har termin 13 juli og er 5+3 i dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har etter egen beregning termin 8 juli. (Valgte det fordi skjemaet jeg fikk hos legen når vi startet prøvingen sier det, men bim sidene sier 12 juli og enda en annen utregning sier 11 juli, så det skal bli spennende med ultralyd om noen mnd!!!) Er bare 5+6 så det blir lenge til UL og en "sikrere" termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har også termin 21.juli hvis alt stemmer her. Tok test på torsdag.

 

Dette er mitt andre barn og sist merket jeg ingenting de første ukene, men denne gangen har jeg hatt symtomer i massevis i over en uke nå. Spesielt når jeg nyser. Kjenner det strammer nederst i magen. (er litt småforkjølet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har ogsa termin i juli - naermere 11.juli. Har vinterbarn fra for, sa sommerbarn blir spennende! Det gjor vel at jeg er 5+6 idag... Av symptomer kan jeg nevne OMME bryster, "stikninger og strekk" i livmor og tretthet - men ingen kvalme enn sa lenge, og det er jeg glad for!

 

Gleder meg til a folge dere!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg har termin 10 juli, og er da 6+0 i dag. Har lite symptomer, kun tretthet....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er saa spennende! Har termin 18 juli, og klarer ennaa ikke tenke paa saa mye annet. Blir vaar foerste. Jeg har faatt oemme (og litt stoerre, hurra!) bryst, ellers lite symptomer. Litt rar smak i munnen av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BIM har jeg termin 19.juli. og i svangerskapsboken får jeg 17. juli.

4+5 i dag.

 

Hvordan kan det ha seg at noen som har ca samme termin eller etter meg er lenger på vei enn meg? Er det noe jeg ikke forstår? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 17.Juli.

Akkurat 5 uker idag.

Venter nr.3.Men siden det er 11 år siden forrige gang ,så føles dette nytt for meg:-)

 

Føler meg helt fin enn så lenge.Var kjempedårlig de andre gangene.

Krysser fingre.

 

Jeg er forresten ny her,og vil i samme slengen gratulere alle med spire i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 17. juli, 5 uker i dag. Det strammer deilig over magen til tider. Er det andre som også kjenner det? Er andre gangs fødende, så har vel større livmor da enn første gangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohei, ja jeg kjenner også at det strammer over magen. Har egentlig syntes det var litt merkelig for sist så kjente jeg ikke så mye i starten. Eneste graviditetsymtomet jeg hadde da var at jeg ble trøttere og trøttere...

 

Men dagen før jeg testen så nøs jeg og måtte ta meg til magen fordi det strammet slik. Det var da jeg først tenkte at nå må jeg være gravid.

 

Men det er vel naturlig at det er slikt siden vi har fått før da. Egentlig litt trygt også. Da vet jeg at det skjer noe der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...