Gå til innhold

Skravle og bli kjent tråd for Drammens jentene....!


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke langt til hverken niva eller mamma&adriana. Skal man først i bil er det jo ikke så mye å bety om det er spiraltoppen eller hjemme hos en:) Kunne tatt det hos oss og men har nok litt liten plass hvis vi blir så mange... Blir gjerne med å lage grøt og hjelpe til! Dessuten har jeg plass til en til i bilen så lenge vi ikke trenger vogner:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempekoselig å få til lit julegrøt. Jeg har også plass i bilen hvis vi ikke blir hos meg. Det går også bra med busser til solbergelva. Kunne vi ikke bare bli enig om en dag og hvor vi skulle være ?

Det er ikke mye baking jeg har gjort heller. Vi skal ha barnedåp på søndag og besøk fra kristiansand i helga. Så jeg prøver og rydde og vaske lit .Rengjøring er innemellom veldig tiltak her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere jenter!!! ;)

 

jeg hadde nesten gitt opp alt håp for drammen jeg da, så nå er det leeeenge siden jeg hat tittet på treff sidene, og ser at her er det jo liv som bare det!!!!! :) ønskejenta&joakim, vi har jo skravla litt før, om du husker?

 

uansett da så kom min lille Maia til verden 8. mars og vi bor i Lier:)

vi vil gjerne bli med dere å bade en gang! :)

 

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

ja ja får snike her oxo jeg da...

jeg er 30 år samboer med en som blir 27 år snart,jeg har to barn fra før på snart 8 år og 7 år i mai.venter en med samboer 28 april dette er første til samboer og vi bor på hedensrud...hmmm ka jo legge ut msn min jeg oxo da for de som vil ha den det er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...