Gå til innhold

Skravle og bli kjent tråd for Drammens jentene....!


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelif fant jeg dere. Kjenner jo deg Tillab, men ingen andre. Er klar for å bli med på treff jeg også. Har Erle på 5 uker og to gutter på 2 og 5 år. Er i perm frem til midten av juni. Og jeg elsker å gå turer med og uten shopping. Er 28 år med en mann på 30 år. Eller var det 31 år. Flaut. Ja ja det var oss da. Når blir neste treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for idag dere! Det var som alltid, kjempe koselig!! Skikkelig fornøyd med maten på east lake altså! mmmmm.. (Ja, jeg er matvrak..)

 

Nå er gullet i seng og sover så søtt så søtt! =) Og, han BEIT MEG IKKE IDAG!!! *jippi* Jeg aner et lite håp altså! I natt skal jeg sove på sofa'n da.. Se om det har noe påvirkning på søvnen til Joakim.. Tror faktisk jeg kommer til å sove som en stein!! *trøtt*

 

Velkommen inn hit theaokt- blitt mamma til Erle, og gratulerer med tulla! Koselig at vi blir fler! Det var jo godt med plass inne på east lake! Neste treff blir vel 5 des!

Også er vi jo noen som skal møtes på drammens badet på fredag for bading! Så det er bare å slenge seg med, den som vil! Klokken 10.00!

 

Tror jeg begynner å få navnet til alle på plass, men er fortsatt usikker på noen navn/nick! he he. Kommer vel med tid.. (jeg er dessuten ELENDIG med navn!)

 

Takk igjen for atter et vellykket treff! =)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hei:)

 

Takk for i dag, var jo veldig hyggelig:) Min lille Emil sov jo hele tiden da men.. hehe.. (er jo litt digg det også):) Gleder meg allerede til neste treff:)

Det var litt lettere å ble kjent i dag som vi fikk langbord:)

 

Hvis det er noen som har lyst til å treffes før den 5. desember og gå en tur eller noe, så bare si ifra, kjedelig å gå hjemme dagen lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel presentere meg her jeg også......Bare 10 dager til termin og jeg håper hver dag at noe skal skje :)

Er veldig interessert i å bli med på treff og trilleturer når gutten kommer :)

 

Jeg er 30 år, mannen 31 år og vi har en gutt på 15 mnd. Så det blir 2 tette på oss :)

Bor i Lier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe koselig på treff så vi blir med på flere treff, får bare håpe Henriette er i bedre humør neste gang :)

 

Er også med på trilleturer, bare å si fra... Anja kan jo si fra på msn kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Skikkelig fart på tråden nå! Morsomt!

 

hei hei 2nj! Og snaaart velkommen inn hit! Koselig å se flere fra Lier (verdens navle)

 

Greit jeg og legger deg til ESRE?

 

Mamman til Eline: Fliiink og setter opp treff of lager info tråd! Du står på!! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiihi, BiM jentene har ankommet;) hehe...

 

Tuuuusen takk for i dag! Gleder meg masse til fredag og masse til neste treff:)

 

Så moro å se at mange vil trille litt, kanskje til og med jeg kommer meg ut av døra innimellom fremover! Hmmm... det hadde vært no!

 

Må bare skryte litt av vesla også, hun sovnet så fint i dag, før kl 21 til og med, og sover fremdeles! Men prøvde å legge henne i vogga, det ble bare hyl og skrik, så nå ligger hun i senga mi, sammen med meg. (kosekosekose)

 

Har delt ut litt mobilnummer i dag så det er bare å slå på tråden om noen vil ut og trille/shoppe/finne på noe, vi stiller!

 

Er forøvrig også innom msn en gang i mellom; [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilla: Så flott at tulla har begynt å sove igjen! =) Her har vi vært oppe siden 7.. *sukk* Jeg ønsker meg søvn til jul altså! Jeg har lagt deg til på msn, noe du sikkert har merket!

 

Nei, idag skal jeg og Joakim ha inne dag! Kun ut på en times trille tur! Ellers er det kose kose inne! Så nå skal jeg få litt fart på flammene inni peisen og få det syden-varmt her inne! =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilla: Jeg la deg også til...

 

I dag blir det nok innedag her også, kanskje ut og gå en tur men det er VELDIG bedgrenset hvor mye man får gått her ute, skikkelig kjedelig..

Vi sto ikke opp før 9 i dag vi og har sovet som en stein i natt, ikke ofte vi sover så hardt alle tre:)

 

Og forresten jeg fikk julekortene jeg hadde bestilt i går, 25 stk og i går fylte jeg de ut og skrivde på alle adressene så nå ligger de bare og venter på frimerker, stolt jaaaaaaa..

Er alltid tidlig ute med julehandel jeg, men treig sånn ellers;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg også lit søvn til jul. min eldste datter vilde våknet 0545 i dag. Hun er så morgenfugl, og det har hun alltif vært. Håper alltid på når hun for engang skyld sover til 7 at det skal bli en vane.

Blir gjerne med på en trilletur en dag jeg også når været er lit bedre enn i dag. Skal heller en tur på senteret for å shoppe lit. Det skal bli gøy å bade i morgen. Det blir snuppas første bad i basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig fart på skravlingen!! Det er bra!

Vi blir nok mest inne i dag... Venter på maler. Vi har hatt etårsbefaring, og fikk gjennom noen av puktene vi hadde. Ikke noe koselig vær å trille i heller, så det frister liksom ikke.

 

Men tenkte å bake boller, det er typisk innevær og peiskos. VI har dessverre ikke peis, men har masse ovner og tett leilighet!!! Så hvis noen triller forbi og har lyst på boller i regnværet:)

 

Men gleder oss til bading i morgen! Eline storkoser seg i vannet!!! Blir andre gangen for Embla og Eline:) Joakim kan vise småjentene hvordan det skal gjøres. Og neste gang har vi kanskje med Adriana, og hun er jo kjempedreven!!!

Niva: Fikk du kjøpt badebukse/bikini? (Det er jo så mange søte badebukser til disse søte små)

 

Eline sov til 8 i dag og, men var derimot litt vanskeligere å legge i går. Det fungerer dessverre ikke sånn at hun sover lenger når hun er oppe 1,5 time lenger... Men klager absolutt ikke på 8!!!!!

 

Ha en strålende ag i regnet..... :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Skrøyt på meg i går at badebleiene mine var fra 5 kg og opp, men tok jo feil da:)

De er fra 7-12 kg men please si i fra hvis noen trenger jeg tar de med neste gang vi skal bade for denne gangen passet det desverre ikke for meg:(

Men vi er med neste gang, kanskje allerede neste uke??

Adriana er dreven vettu;)

Vi er på 3 kurset, hun er liksom kjempe babyen av alle babyene:)hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIVA: Jeg har en badebukse du kan låne jeg!!

Har faktisk to forskjellige hvis du vil låne, var og lette etter ny bade bukse til adriana her om dagen jeg også men fant ikke mye gitt:(

Men du kan gjerne låne av meg altså!!Men jeg får ikke vært med før neste gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De minste swimpants som finnes er 7-12 kg.... Finnes i to str (10-16 kg og)

 

Men de minste går sikkert an å brukes til disse søte små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har badebleie fra 7 -12 som min eldste datter brukte i sommer. Jeg prøvde de på amalie i kveld og det skal gå greit det. Hun veier nesten 6 kg. De var lit store ,men de sitter på. Så jeg bruker nok de- Det skal ble gøy å bade i morgen.

 

Jeg har vært og shoppet i dag. Prøver å finne småting til kalendergaver til min eldste datter. Jeg fant noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet mitt har nå også lagt seg, ble litt ekstra surmuling idag!

Jeg vil gjerne advare morgen dagens badenymfer.. Jeg har muligens verdens styggeste badedrakt! hahaha! Og jeg finner ikke den andre min, så ja.. Da er dere advart! =) Men vi gleder oss skikkelig!! Skal vi møtes utenfor badet eller?

 

Jeg ble inspirert av Mamma&Adriana+babyimagen jeg da, hun var så flink og vasket hus idag at jeg fant kreftene frem og gjorde det jeg også'! Det er jo første advent på søndag!! Da må det julevaskes! =) Nå er det akutten dagen og jeg gleeeeder meg! (tv3 danmark) hehehehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...