Gå til innhold

Hvordan kan jeg slanke meg når jeg ammer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Regner med en del synes jeg er utålmodig, datteren min er 3mndr nå. Vil så gjerne ned i vekt, skal gifte meg i mai. Har gått ned 3kg siden fødselen, siden har den stått stille. Sist gikk jeg raskt ned når jeg ammet, men ikke denne gangen. Jeg er bare 159 høy og veier nå 74kg, vil ned 14kg. Prøver å spise sunt, drikke mye vann og gå turer, men ingenting hjelper. Kan vel ikke prøve noen produkter når jeg ammer heller? Noen som vet? Trenger litt hjelp nå, blir så deprimert av denne kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortsett med alt du gjør men pass på å spise ofte. ikke la det gå mer enn 3 timer mellom hvert måltid. spis frugt, grønt og grovt og vær forsiktig med fett og godterier:)

lykke til dette vil hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke nurket ditt så stor enda, sker endel med kroppen de neste 3-4 mnd. Det opplevde ihvertfall jeg. Jeg er 160 cm og nå 68 kg. (var 89 v termin:) Jeg er sånn ca tilbake der jeg startet før jeg ble gravid, men kroppen er selvfølgelig mye "dvaskere". Må gå og trene mere jeg. Håper å gå ned 4 - 5 kg til, men ca 3 er vel mere realistisk.. Det som har hjulpet meg mye er Ingers rugbrød. Det får igang forbrenning og systemet i kroppen hos meg og flere jeg kjenner ihvertfall. spis 5 "gode" skiver pr dag, mye frukt og grønt, vann og vanlig middag. Drikk gjerne grønn te (m en tskj kanel oppi om du liker det) har gått ned sakte men sikkert jeg. Men jeg har ikke vært veldig sunn da, har kombinert det med mye sjokolade he he. og med ost på skivene. ikke magert men i kombinasjon med amming og mye vann har det fungert bra. Greier meg nesten ikke uten ingers rugbrød lengre jeg :D ( nb! lurt å skjære opp brødet og fryse porsjonsvis da det fort kan bli tørt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt det brødet? Verdt å prøve det da:-) Får vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe det skjer noe snart..Er magen min som er verst, resten kan jeg egentlig leve med..Men, den er så enorm og slapp...off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingers rugbrød får du blant annet kjøpt på coop sine butikker. Magen min har vært og er slapp og "deigete" også, men blir bedre og bedre. Er nok bare trening/gå turer og sunt kosthold som hjelper. Men ting tar tid etter en fødsel. det har jo vært en hel baby inni der :) og som de sier. det tar 9 mnd å få kiloene på og minst 9 mndr å få dem av også. Min erfaring er at det går fortere etter 1. mann så er det litt verre for hvert barn, men jeg har jo blitt eldre for hver gang også da he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...