Gå til innhold

vet d ikke er grunn...men:/


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei

 

er snart i uke 8. føler meg sikker på denne graviditeten, forrige ble bært fram,frisk og fin uten komplikasjoner. føler d samme med denne. er d feil av meg å tenke sånn,?ser d er så mange sommer bekymra. men tenker nå er jeg 2 mndr, er vel liten sansynlighet for spontanabbort nå?

 

har så lyst å være sikker, men er jo alltid en liten tvil som ligger der. redd jeg tar for mange gleder på forskudd....

 

lykke til alle der ute:)gjør en fantastisk jobb...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei,hvorfor er det feil av deg å klare å glede deg over underet??????????? Jeg er veldig glad på dine vegne at du har den evnen!!! :)))))) Vi er mange som har noe å lære av deg! :)

Lykke til med spiren, kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro på kroppen er viktig, mener jeg. I følge kinesisk medisin vil positive tanker om et område på kroppen sende positiv energi til nettopp dette området. Ikke det at jeg er spesiell alternativ av meg, men har prøvd og lest mye de to siste årene. Har fått et under i magen etter første prøverør forsøk og har hele veien tenkt at dette skal gå bra.

 

Sier ikke at jeg alltid klarer å være optimistisk, men jeg minner meg selv på det de gangene jeg depper og blir tvilende.

 

Fortsett å se lyst på livet i magen og nyt hvert stadie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk dere 2:) skuldrene mine er hvertfall litt mer avslappa enn for noen uker siden.er d mange her inne som har mista i uke 8?

 

lykke til allesammen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier jo noe om at etter 8 uker er det 97,5 prosent sjanse for å lykkes eller noe da:)

 

Så føler du at alt går fint, så tror jeg du skal stole på det.

Vi er da utstyrt med en viss intuisjon, er vi ikke? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...