Gå til innhold

Mai-mamma!


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Så du skrev at du hadde samme termin som meg. Har du fått den terminen på UL eller har du regnet ut selv?

For jeg skjønner ikke hvorfor det kom opp i går på ULen at jeg var 11 + 4 (i går) og på babyverden.no står det at jeg må være 12 uker på vei hvis jeg har termin 27 mai. Hvor langt er du på vei?

 

Masse spørsmål :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! J

 

eg er like forivrret som deg egentlig. I følge legen og barn i magen så har jeg termin 27 mai, altså akkurat 12 uker i dag. Når jeg var på ul i går og målte fosteret sa han at jeg var 11+3, dvs tre dager etter det

legen og kalkuklatoren sa. Men han i går sa jeg skulle følge 27 mai-terminen til jeg kom på ordinær ul, fordi det er vanskelig å måle nøyaktig når barnet er så lite. Så derfor regner jeg fortsatt utifra 27 mai, og går derfor over til 2 trimester i morgen når jeg er 12+1. Veldig rotete det her, men jeg håper du skjønte noe :) Jeg har ikke hatt en normal menssyklus siden jeg hadde en SA i mars, så aner ikke når jeg hadde eggløsning så må bare stole på legene. Det viktigste for meg er at jeg så en sprell levende baby på skjermen i går, og at jeg hvis alt går bra blir mamma i slutten av mai en gang :) Jeg hadde forresten siste mens 18 august, lenge siden gitt :) Håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!

Men på bim står det at jeg er 13 uker hvis jeg har termin 27 mai?! Hva betyr det? For det er jeg jo ikke. Hvor lang var bebisen din? CRL?

Hadde siste mens rundt 6 august. Så jeg har heller ikke peiling! Slutta på pilla uken før det. Så ble gravid veldig sent i den syklusen. For jeg var ikke gravid før en stund etterpå.

 

Da hadde vi UL i går begge to da :o) Hva var termin datoen din der?

Det var så utrolig gøy å se den sprelle. Hehe :o) Det er virkelig liv der!

 

Det er forresten bra det ikke bare er meg som er forvirra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...