Gå til innhold

Fler som har rare kattepuser her?????


Gjest

Anbefalte innlegg

Katten min har forandret så personlighet i det siste.. Hun er bare så rar.. Er i utgangspunktet ikke så veeeeeeldig kosete. Men i det siste virker det som om det har forandret seg litt i nærheten av meg.. Hu følger etter meg inn på badet, og ligger og passer på meg når jeg dusjer. Når jeg er ferdig på badet, setter hun seg på kjøkkengulvet og venter til jeg har smurt meg mat.. så tasser hun og legger seg slik at hun har oversikt over begge stuene.. så fort jeg flytter på meg, så kommer hun tassende etter.. Og det som er enda snodigere er at hun vet at hun ikke får lov til å gå inn på soverommet lenger, og hun gjør det ikke. Er døra åpen stopper hu i dørkarmen og mjauer og lurer på hva jeg driver med..

 

Katter er utrolig smarte dyr, og de kan vel også "sanse" seg frem til at det skjer noe med kroppen min. For hun elsker å ligge på magen min, men gjør det ikke lenger nå. Nå legger hun seg i ring rett nedenfor magen min.. Og Maler, som katter alltid gjør.. Heh. Snodig jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min er akkurat lik! Ho var kosen før, men ikkje so gale so no.. Ligge eg på sofaen med teppe over meg, so ska ho absolutt ligge mellom beina mine under teppe! Ho e so skjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! katten min er også ganske så overkosete om dagen. Når jeg sitter på do skal hun absolutt hoppe opp på fanget mitt - og helst legge seg der:-) Er jo så søt da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Godt det ikke bare er denne her som er rar da.. Hheh.. Men tror faktisk de kan merke at det skjer noe.. Katter har jo en sjette sans.. Hunder merker det iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattepusen min er akkurat like sprø som før... Høyt og lavt hele dagen, men hun er jo fortsatt bare baby! Men det rare er, hvis hun vil kose, så legger hun seg ved siden av meg istedetfor i fanget..Det gjorde hun ikke før, men har egentlig ikke tenkt over det før nå.. Hun ligger jo fortsatt i fanget hos samboeren min! Det er noen merkelige skapninger, men de er jo bare helt fantastisk kos! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart.. katten jeg hadde da jeg var gravid med mitt første barn var helt overkosete og skulle ligge og ruske meg i håret og lå der hele natten. Det ble nesten ekkelt til slutt...Han var en såkalt "stum" katt , mjauet aldri,men da barnet kom hørte vi han mjaue for første gang.. Hadde vært gøy å få et svar på hvorfor kattene reagerer sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...