Gå til innhold

Og der kom kvalmen gitt, håpte jeg skulle slippe den denne gangen!!


to gull

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+3 i dag og i dag var morgenkvalmen på plass. Forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 8 til 5.måned. Huff, satser på at den forsvinner fortere denne gangen. Noen andre som har fått kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usc, ja....:-( sitter her og prøver å unngå å spy,så er i samme båt som deg! Jeg er 6+3 idag,og den begynte vel skikkelig da jeg var 6 fullgåtte uker. (har kjent svak kvalme siden en stund etter EL,men jeg er alltid litt kvalm før ikm...)

 

Har ingen gode tips,for dette er min første baby. Det hjelper iallfall ikke med tørre,salte kjeks:-(

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap prøvde jeg de fleste gode råd mot kvalme og ingenting hjalp. Det eneste jeg fant ut er at man bør prøve å spise det man har lyst på. (Da er det større sjanse for at det blir i magen) På de 5 første mnd av forrige svangerskap gikk jeg ned 7 kg, ikke fordi jeg spydde så mye, men jeg ikke klarte å få i meg mat fordi jeg var så kvalm og brakk meg hele tiden.

God bedring til deg også.

Det er en trøst at det gir seg for de fleste i 3. mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er 5+3, og kjenner kvalmen er kommet sigende de siste dagene... jeg brekker meg ikke enda heldigvis!! var ikke kvalm en dag med første mann, så jeg krysser fingrene for at dette er bare forbigående!!

det hjelper å spise lite og ofte for meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 9+2 og heldigvis so e eg ikkje so kvalm lengre. Kvalmen kom vel rundt 6+5, og då var eg kvalm alle kvardagene, ikkje kvalm i helgene... Hehe.. Litt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...