Gå til innhold

nattinatt, du hjalp meg sist... Skal jeg bytte barnehagen til tulla?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hele tiden hatt litt sånn "smådårlig" følelse for barnehagen tulla mi på 2 år går i.

Nå har jeg fått muligheten til å bytte barnehage, og jeg har SÅ lyst, men tulla stortrives jo i den barnehagen hun er i nå.

Tulla er født 10.11.04

Jeg er født 15.03.80

Men i allefall, jeg føler meg "oversett" av personalet der tulla er nå, de er ute sirka 2 timer hver dag (noe jeg synes er lite),

denne nye barnehagen er det mange jente på hennes alder, men i den hun går i nå er det bare gutter på hennes alder.

Er såååå i tvil, men... Kan du hjelpe meg på veien her?

Fortsetter under...

Hallo

Før eg spår, vist tulla stortrivest i barnehagen, så trur eg at ho har ddet bra der, og det er jo det viktigaste.Men det er heller ikkje noko god følelse å gå og føle på at ikkje alt er heilt godt .Det er jo barna våres.Er sjølv var på det der.Eg får ikkje opp noko tydelig svar her eg.Men det er no eller aldri, med tanke på å få skifte?Veit du litt korleis personalet er i den nye barnehagen? Og det kan vel komme til fleire jenter i den ho er i.Hm, ikkje lett dette her.Eg trur du skal følge magefølelsen din eg.Den er som regel rett. Og føler du at du ikkje trivest med det personalet, så er heller ikkje det noko godt.Og ho er så liten at ho snart finner tonen i den nye bh og.

Eg får opp at det blir greitt same kva du bestemmer for jenta di.Lykke til

Kjempe flott personal i den nye barnehagen, det vet jeg fordi jeg begynte med tulla i den barnehagen da hun var 1 år, men jeg tok henne ut nesten med en gang igjen fordi jeg syntes det var for tidlig da. Da jeg skulle søke nå igjen til høsten var det fult selvfølgelig :(

Jeg ANER IKKE hva jeg skal gjøre rett og slett :(

Er så redd hun ikke vil trives like mye i den nye barnehagen bare... OG så er det jo positivt i denne nye barnehagen at det er jenter der i hennes årsklasse, vil jo at hun skal ha venner opp igjennom. Mange jeg kjenner har veninner nå i fra banrhegaestadiet liksom ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...