Gå til innhold

Termin 070707!!


Sibylla

Anbefalte innlegg

Vr hos legen i går og fikk termin 070707!! Han synes det var morsomt med en så enkel termin!

Er så glad for at alt var i orden. Er idag tippet over i 7 uke.

Når har dere termin?

 

Ha en fantastisk torsdag!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy dato:)

jeg har termin 25.06.07, så ikke like enkel, men gleder oss masse... Men jeg har liksom så lite syntomer så blir smågal, vet ikke om jeg skal be om en tidlig UL eller hva jeg skal gjøre...

 

Lykke til til deg og den lille iallefall:)

 

Ha en fin torsdag du oxo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den datoen skal bli enkel å huska.Har hørt at det er blitt ganske fullt i kirkene og ang giftermål,så det er ein spesiell dato. Terminen min er 28.05.07 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

endelig en til som ikke har så mange symptomer..jeg har også veldig få..kun vondt i puppene og selvfølgelig null mens,da.. vet du noe mer om dette er helt ok og ikke noe å bry seg om?? føler liksom at jeg ikke er ordentlig gravid:( Kan jo hende at det er helt ok, at vi bare er heldige?? Hvilke symptomer har du,da??

Hilsen fra jente 24:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme termin som deg og jeg vippet også over i uke 7 i dag. Morsom termindato, men sannsynligheten for at fødselen faller på terminen er jo bitte liten da.

 

Lykke til til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ha lite eller ingen symptomer er like vanlig som å ha symptomer, så det er ingenting å bekymre seg for. Vær heller glad for at du slipper alt det kjipe. Selv har jeg ingen særlige symptomer annet enn litt ømme pupper. Vent med UL til uke 17-19 du..........

Lykke til.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Takk for svar, Tingeling 80 og Cathrine G:)

Veldig betryggende og høre at det er fler, for det er så mange som skriver om all kvalmen og frysingen og trøttheten osv, at jeg blir nesten litt misunnerlig!! Teit av meg,da.. :) så TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...