Gå til innhold

jeg har full mugger, men jenta mi vill ikke ha pupp. Hva kan være årsaken til det?????


Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

jeg har melk, men hu er så urolig når hu skal spise. hu slipper hele tiden. hu for flaske å, kansje det er derfor hu ikke vill ha. for hu synse flaske er bedre.. hva skal jeg gjøre for att hu ligger rolig å spiser? for jeg vill jo ikke gi meg å amme heller, hu er snart tre mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan prøve med brystskjold?Hvis hun liker flasken bedre kanskje brystskjoldet gjør at puppen minner litt om flasken??

 

Lærte en gang at babyer var veldig facinert av trær, hvis du har en stor plante i huset kan du kanskje ta en stol "under" den sånn at hun ser den bak deg mens du skal amme. Kanskje du blir liggene og se og du kan lempe puppen i munn....?

 

Håper du finner en løsning! Kjedelig å måtte gi seg med å amme når man har masse melk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret. jeg for se hva jeg gjør, men det er litt rart att hu plutselig snudde om. hu ble sånn like etter hu ble to mnd. hu har ikke ro i kroppen, sånn var broren hennes å når han var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det ikke være rap da? elias blir ihvertfall veldig urolig om han har noe luft som skal opp. før kunne det se ut som om han strevde veldig med å få tak på puppen, men så oppdaget jeg ved en tilfeldighet at det er luft som plager han, når han gjør sånn. enten gjør han sånn (=rap), eller han makker seg noe voldsomt uten å slippe puppen, men drar og sliter i den som bare det (= må bæsje) men noen kan jo bli litt forvirret av å få flaske, eller de fortrekker flaske nettopp fordi det bare renner inn i munnen uten at de må jobbe noe for det selv;) du sier at du har fulle mugger, - de er ikke overfylte da, sånn at hun synes det blir vanskelig å få tak? kanskje du må ta ut litt av overskuddet, slik at det blir lettere for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hu har blitt roligere, viss det er litt rolig rundt henne... Hu for tak, hu liker å tulle.. de er ikke så fulle lenger nå, så jeg pumper meg for å holde det ved like..Synes det er litt tidlig å slutte når jeg har melk.. For selv om det renner når hu for, så tuller hu for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke mulig du har for spendt hud da, slik at hun ikke får godt tak!!

Gutten min tuller skikkelig hvis jeg har spreng... må da pumpe litt på forhånd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lampe77

 

Jeg har samme problem. Det eneste jeg fikk henne til å ta var flaske da hun var så utrolig forkjølet her for to uker siden. Og etter det så vil hun ikke ha brystet om dagen. Hun tar det heldigvis om natten. Min mor sa det var en klassiker det at de blir veldig glad i flasken. Jeg har ikke så mye melk så jeg blir nødt til å bruke mme. Men tror jeg vil prøve tipsene som er skrevet inn her. Du får melde tilbake hvis du finner en godt triks som virker. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt både som deg, Lampe og som deg, pippi! Må gi mme i tillegg pga litt for lite melk...men nå er Emma også veldig urolig til puppen. Jeg har brukt skjold helt siden fødselen, så tror ikke det har noe å si.

 

De to siste dagene har hun ligget ved puppen ca 3 ganger i løpet av døgnet, ellers har jeg pumpa meg og gitt det på flaske. Litt tungvint, men har jo melk liksom!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei alle sammen.. Jeg har sluttet å amme, pumper meg har ikke så mye igjen heller. Hu var for glad i flasken, hu lyser hver gang hu ser flaska strekker ut armene. :-) så melken minket veldig fort.. Åssen går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...