Gå til innhold

Når kjenner man livmora over skambenet?


Lone35 =0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner at det er litt hardt over der, men finner ikke liksom når den hardheten slutter...Hvis du skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror uke 12 er da den vanligvis kommer over kanten? Jeg er så øm at jeg vet ikke, jeg klarer ikke trykke der uten at det gjør vondt, men tror den har kommet over kanten på meg i helgen for det kjennes slik når jeg strekker meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg har bakoverbøyd livmor, og har født to barn. Kan det ha noe å si? ( Vet ikke om livmora forandret seg etter første sv.skap. Altså en bakoverbøyd kan den forandre form?) Dumme spm. her men jeg spør, siden du Alva er så flink til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selv at jeg er i uke 11+6 (har ikke vært hos lege ennå..),og jeg kjenner noe hardt ca 3-4 cm over skambeinet. Det har kommet høyere opp den siste uka, så det må vel være det..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva kan det ellers være =0) Men jeg er jo ikke sikker på om det var sånn før heller da. Dessuten er jeg oppblåst i hele magen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi* Ja hadde jeg bare sluppet å hatt influensa nå så, hadde alt vært fryd og gammen. Men jeg MÅ bli frisk til lørdag. For da skal jeg på Trøndelag teater og se Berlinerpoplene av Anne B.Ragde. Har gledet meg i to måneder nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!!! Så heldig du er!!! Jeg har lest boka, og den er kjempebra!!!! Ja, du kan skjønne du må bli frisk, sånn at du kommer deg!!! Da får jeg kanskje et resymé hos deg etterpå??? ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest Berlinerpoplene. Holder på med Eremittkrepsene nå. hadde tenkt å lese den ferdig til lørdag. Skal gjerne gi deg resyme', men bor du langt unna Trondheim da? Går nok ekstraforestillinger over nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,tar 6-7 timer å kjøre, så det tror jeg blir en dyr forestilling... Stoler på deg jeg! ;) Men jeg har ikke lest eremittkrepsene ennå, så jeg må vel lese den først...

Kos deg litt for meg også, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6-7 timer er langt ja. Jeg bor 55minutter unna jeg. Skal prøve å gi en liten gjenfortelling. Etter avisen å lese så skal det være en himlende bra forestilling! -Liker du teater? Jeg er altfor sjelden på teater. Var på et stykke i fjor før jul. Skulle vært oftere, men det blir bare sånn at man nyter helgene hjemme når man kan.. Ja du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...