Gå til innhold

Hei! Lenge siden jeg har vært her nå. Har endel å gjøre for tiden, men kan spå om graviditet(hvis noen ønsker det).


Tigerlily -har jente&gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaa! jeg ønsker :))

 

Ser du noe på meg? Når jeg blir gravid og hvilken kjønn det blir?

 

Jeg 04.12.85

han 22.03.74

 

Tusen takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjapt;-)

 

 

Ser ut som du blir gravid i sommerhalvåret. Det ligger forholdsvis nærme i tid, men jeg er usikker på om det er sommer 07 eller 08. Jeg ser det blir en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dere er fruktbare, og at du blir gravid rundt april/mai 07. Ser det ligger tre barn rundt deg. To jenter og en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruktbare, så gøy! Hadde eggløsning i går eller i dag! Spennende! Ser du noen navn? Moro dette her!

 

Går alt bra under svangerskap? Er veldig bekymret for det, da min mor hadde sv.forgiftning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at du er gravid nå. Mener å se at du blir gravid i løpet av sommeren.. forhåpentligvis førstkommende;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg her jeg også nysgjerrig som jeg er. Jeg lurer også på når eller om jeg blir gravid en gang. Prøver ikke nå, har tenkt å vente med prøvinga til jeg får meg jobb. Har en sønn fra før. Ser du når jeg blir gravid, og evt hvor mange barn jeg får tilsammen? Er født i april 1978, mannen min i juli 1974.

 

(frekt av meg å spørre, men tror du jeg får meg en ordentlig jobb snart? Er aktuell for en forskerjobb fra 1.januar, lurer på om jeg får denne?)

 

Kjempesnilt av deg om du orker å se på dette!! :-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, da prøver jeg også...

 

vi mistet den lille spiren vår for 1 1/2 uke siden. UL viste at den aldri startet å utvikle seg. Synes det er godt å vite at det var derfor, kan liksom ikke bli så deppa da. Likevel er humøret litt skiftende, dette barnet var så inderlig etterlengtet. Jeg er så redd for at det skal ta lang tid å bli gravid igjen. Jeg har også en datter som snart blir syv år, har liksom ikke lyst til at hun skal bli åtte år før hun blir storesøster. Selv om jeg vet at det kan vi ikke styre.

 

Kan du se om jeg blir gravid igjen snart?

 

Og i samme slengen: kan du se om det noensinne blir bedring i økonomien vår???? er så sliten av å bekymre meg om økonomi!

 

På forhand takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta meg - ta meg*rekker opp hånden*

 

Jeg er født 10.06.77 og samboer 05.12.77

Vi har en gutt fra før født 17.12.04

Når blir jeg gravid igjen og hvilket kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=O)

 

Lurer på om jeg er gravid nå eller når eventuelt jeg får mitt neste barn. og hvor mange får jeg.. har en sønn fra tidligere forhold fra før født juli 05..

 

jeg født 09.12.82..

sambo 04.10.82

 

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tekla..

 

Lurer som alle andre på når vi får barn..

 

Ser du noen graviditet? Når, kjønn og antall er artig å få en indikasjon på..

 

Jeg er født 30.01.72

Samboer er født 08.08.84.

 

Klem på forhånd fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...