Gå til innhold

Julebord=) jan,feb,mars og apriljentene;)


Lapez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager forresten at jeg spurte om noe jeg ikke har noe med.

Er som sagt skaptisk til krangling og bråk, og vet at det har foregått.

Derfor lurte jeg.

 

Jeg blir vel kjent med vordende mødre i Trondheim som er voksne og fornuftige jenter som har annet å gjøre enn å lage bråk.

 

Synes bare det er så innmari synd at det er noen som ødelegger for andre.

 

Nå skal jeg ikke kaste mer bensin på bålet.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ganske trivelig her inntill du måtte blåse ut litt... Det ser du hvis du leser tråden en gang til.. -men du er tilgitt! :)

 

Lykke til du også! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars spire: Slutt å vær frekk da! herre min, ei som er litt skeptisk, da man tydelig kan lese at: JA ,det har vært litt uenigheter, du kunne sagt, feidene er over?, at alt er i orden?, istedet for å skremme bort ei mulig ny trivelig jente! Synes ikke du bidro særlig med den holdningen der...

 

Chanzei=) Jaaaa, Min sambo vil gjerne bli med også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig poenget med utblåsingen din da LaPææææs?

Den ene er verre enn den andre her inne altså. At dere ikke vokser opp!!!

Jeg har ALDRI lagt meg opp i denne "debatten" -men har lest litt og jeg er driiita lei!!

Skal melde meg inn i mai-klubben, selv om jeg skal ha i april.. Dette her blir for mye barnehage for meg.

 

Idiotisk å må ta med seg mannen på treff da.. herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten LaPez :-)

Huff for et styr her inne. Litt sjokkert da jeg ikke opplevde sånt på barnimagen i det andre svangerskapet mitt.

Er vel kanskje noen som er litt vel plaget med hormoner under graviditeten. Mars spire kan vel heller ikke være mer enn 16-17 år.

 

Synes forresten at den som er anonym over meg heller bør gi mars spire pepper og Ikke LaPez. Det er jo mars spire som er både barnslig og tydeligvis elsker å være spydig og lage bråk. Men for all del, dere skal få ha intrigene i fred for min del.

Hadde vært gøy å vært flue på veggen på ett av treffene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk å "mobbe" andres nick da "anonym". Synes ikke det er mere voksent enn noe av det andre som er skrevet her. Og hvorfor anonym??? Hva er du redd for...? Det er jo sånne som deg son provoserer! Meld deg inn i Mai-klubben du, vi trenger deg ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister på hodet her jeg sitter..

Hva annet har jeg gjort en å si til en ANONYM om at kranglingen var et ikketema her inne..

 

Så blir en kalt frekk...

 

Men hun klarte tydelig å lage ufred likevel da.. -så da fikk hun det kanskje som hun ville..

 

Hvorfor være anonym egentlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsspire: Det virket som det var en undertone der ja, Hvis du leser hva du skrev, og hva hun skrev helt til å begynne med, skjønner du hva jeg mener. Glem det nå da. trudde faktisk at dette var en anonym som var hyggelig.

 

Anonym: Signerer med nick da, hver så snill? Du har vel ingenting å skjule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror flere vil trekke seg enn å melde seg på dersom vi skal ha med mennene.. For meg spiller det ingen rolle, for typen min har ikke noen interesse for dette uansett.. -han har nok med gravide meg.. :)

 

Poenget mitt er at det blir dobbelt så dyrt da, og som vi vet så er pris noe som opptar mange..

 

Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe problemer med å få til det, Men, jeg skjønner ha du mener, i tilegg at mange av dere trenger barnevakt. Da er det sånn at treffet er for oss gravide da?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ikke interessert i å bli med, som Mars-spire sier: han har nok med meg :) Vanskelig å skaffe barnevakt i en ukedag også desverre...

 

Til anonyme: Vær så snill, ikke mere bensin på bålet nå. Vi har fått nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 1 (som bare ville vite litt, stakkar :-/ ):

Ikke la deg skremme bort av det der. Har truffet både Tiny, Chanzei, LaPez og Lillelupp + flere (unnskyld, husker ikke nickene altså :P) og de er kjempehyggelige alle sammen. Det har vært krangling (før min tid), men det har absolutt ikke vært noen sure miner på de jeg har møtt! Synes absolutt ikke at du skal droppe det hele bare på grunn av èn sur megge. Det hadde vært kjempehyggelig å treffe deg!!

 

Og for all del, marsspira:

Nå får du bare klikke i vinkel, men du oppfører deg faktisk som en megge. Jeg er helt sjokkert over hvordan du tillater deg å snakke til folk her inne, ærlig talt!! Fader så frekk du er! Ikke har jeg møtt deg, men du gjør det jammen ikke særlig fristende heller..

 

Til anonym 2:

Ikke la døra treffe deg i rævva på veien ut da... :D

 

Til dere andre: Beklager hvis det tar helt av etter det innlegget her, men jeg synes faktisk dama burde fått passet sitt påskrevet for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingenting å skjule og grunnen til at jeg valgte å være anonym på innleggene jeg skrev er pga all bråket her inne og jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kun skrive et innlegg.

 

Jeg er sikker på at det er mange trivelige jenter her inne så jeg skal absolutt ikke ta alle under en kam.

 

Uansett, ferdig med diskusjonen jeg. Men skriver nicket mitt denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus til Lucy. Nå er du vel stolt av deg selv tenker jeg...

 

Synes dere bør lese det som står her før dere skriver deres mening. Etter hva jeg har lest her, så er det anonym 1 som unødvendig hinter om det som har vært... mars skriver at den kommentaren er som å kaste bensin på bålet.. .og ber om at det ikke blir nevnt, og da får hun så hatten passer!

 

Det er nå min tolkning. Du husker ikke alle nicka du lucy.. så da signerer jeg med anonym..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Stolt nok til å legge et nick bak mine meninger og stå for det jeg sier ja.

 

Det er forøvrig en stor forskjell mellom et ærlig (og berettiget) spørsmål og den intrigerettede "hintingen" du snakker om: Hvordan du tolker det sier litt mer om deg enn personen bak spørsmålet :)

 

m@mm@: Hadde vært kjempehyggelig om du ble med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoost at det blir julemiddag-BIM :) Og Jonathan høres bra ut for min del også :) Er enig med andre her at mennene trenger ikke å være med (min har imidlertid ikke interesse av det heller). Har vi blitt enige om sted og tid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens. Da sier vi at diskusjonene er over og glemt...

Jeg skal høre med Jonathan når de har ledige bord i uke 47.

Legger ut påmeldingstråd i løpet av helgen. Håper de fleste kan og vil bli med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt Lucy, Dette synes jeg du kunne spart deg. Snakk om å synke ned på et såå lavt nivå å kalle noen for ei sur megge? Hvilke rett har du til det?? Du kjenner jo ikke vedkommende, og innleggene hennes har ikke vært frekke i det hele tatt!

Så rooser både Tiny og LaPez henne da.. Lavmål kalles dette.

 

Fy skam!

 

Nå ser du hva du har stelt i stand da mammaprinsesse.. Var det virkelig nødvendig? Måtte du spørre om det som har vært?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...