Gå til innhold

Ny oppdatering etter enda en ekstrakontroll:

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i går, men måtte visst tilbake i dag. Like greit kanskje. I dag fikk jeg i alle fall vite at jeg innen 4 uker er jeg mamma igjen. Har så lite fostervann at hver en lille bevegelse til babien gjør vondt som fy. Fikk tårer i øynene i går kveld da foten gled sakte. Føltes som om ungen hadde en sløv kniv og prøve å skjære seg ut.

Greit å vite hva som er max for hvor lenge jeg må pines gjennom dette. Er da ikke meningen det skal være vondt å gå gravid heller da.

Ble tatt en del blodprøver i dag (5 glass), som jeg sikkert får svar på på torsdag når jeg skal tilbake til kontroll. Blir kontroll 2 ganger i uka, i alle fall, frem til keisersnittet. Legen håpet på å kunne gi meg i alle fall 2 dager forvarsel, men ingen garanti. Går visst en spennende tid imøte nå jeg. Begynner å få det travelt med å ordne alt klart nå...

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen.

Orker ikke stresse med saker og ting akkurat, men blir litt stresset allikevel (dere skjønner sikkert).

Er bare glad jeg vet det blir MAX 4 uker til på denne måten, for det er ikke noe særlig akkurat.

Har lest meg opp på en del sider om keisersnitt nå... Får bare si tvi tvi, og dette går nok greit. Gleder meg til lille nurket kommer ut i alle fall

Au, det hørtes skikkelig ubehagelig ut! Da blir dagene - og nettene - lange, kan jeg tenke meg..! Supert at du har fått et tidspunkt å se fram til, da - se det berømmelige "lyset i tunnelen"! Masse lykke til!!:)

Annonse

Minmai: Er nok slik det henger sammen ja. Men legen kunne heller ikke garantere at jeg fikk 2 dagers varsel. Men en eller annen gang iløpet av de 4 ukene skal ungen ut.

Skal pakke bagen i dag jeg og lete frem litt klær og utstyr og gjøre det meste klart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...