Gå til innhold

hjemme igjen fra føden, men..

Anbefalte innlegg

vet ikke noe mer helt enda...

Lå med registreringsbelte når jeg kom, og babyen så ut som den hadde det bra:o) BT var fortsatt ganske høyt, så skulle få snakke med legen.. Venta litt over 1 time, og han hadde ikke så mye mer å si.. Tok blodprøver av meg, så tar enda 1 - 1,5 time å få svar på de. Bor 5 min unna sykehuset så har dratt hjem imens. De skulle ringe når prøveresultatene var kommet. Spennende å se..... Håper og tror at lille gull får bli i magen litt til, legen var ganske rolig på dette.. Virka ikke som om han syns bt var no særlig høyt heller.. Glemte å spørre, men er det kanskje vanlig at BT stiger mot slutten, mer press/trykk?? Noen som har fått høyere Bt nå mot slutten?? Så venter på telefon i spenning, huff.. dette er ihvertfall ikke bra for Bt.. hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6997036-hjemme-igjen-fra-f%C3%B8den-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det med blodtrykket, men da skal du bare slappe av (lett for meg å si!) og tenke at de ringer når de vet noe!

Og så er det jo godt at du kan være hjemme når du bor så nærme sykehuset!!

Lykke til med det som står foran dere!!

klem

Annonse

Søkte på svangerskapsforgiftning og her på BIM står det:

Man vet at ca ti prosent av alle gravide utvikler lett førhøyet blodtrykk de siste ukene av gravidteten uten å ha andre tegn på svangerskapsforgiftning, så selv om blodtrykket stiger behøver det ikke nødvendigvis bety at man har svangerskapsforgiftning.

Så dette satser jeg på:o)

Prøvene var bra:o) så er friskmeldt! Hadde vist ganske høyt hemoglobin nivå i blodet så der kommer nok høyt blodtrykk fra..

Veldig greit å få sjekket ut da, nå har jeg sovet litt.. Blir jo helt sliten av sånt som detta...

Men godt å vite at lille blir inne i magen litt til;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...