Gå til innhold

Uff, utrolig ekkelt mareritt i natt...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det var så virkelig (untatt en og annen detalj). Jeg drømte at jeg våknet og gikk på do, slik jeg pleier å gjøre og så følte jeg at det bare rant og datt ut en klump og jeg tenkte, "å nei, nå mister jeg!". På en eller annen måte fikk jeg tak i klumpen og det var hele fostervannssekken med foster og alt i og jeg ble så lei meg. Kunne se fosteret inni der som var bittelite, bare 2 cm og hadde armer og ben og fem fingre på hver hånd osv og jeg bare gråt. På den litt mer urealistikse fronten kunne vi også se noen blodårer fra hjertet og ut i morkaken og var henholdvsis blå eller rød for å vise om det var på vei ut eller inn i den vesle kroppen (bilde fra en graviditetsbok ja, hehe...), det var vel også da drømmen begynte å skurre for min del og jeg husker at jeg sa til min mann at her er det noe som ikke stemmer. Så våknet jeg. Og det tok 1,5 time før jeg turde å gå på do, men alt så heldigvis fint ut da. Men uff, jeg ble skikkelig bekymret jeg nå, tenk om jeg er sanndrømt?? Det var så ekkelt... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff for en skremmende drøm!

Det er jo veldig vanlig og drømme sånne drømmer når man er gravid. Det lever og rører seg i magen hele tiden.

Jeg har det sånn hvis jeg spiser rett før jeg legger meg også. Tarmene jobber, mens man sover og resultatet kan bli mareritt :-)

Jeg drømte at magen min var gjennomsiktig en gang. Jeg så hele barnet. Det kom ut en arm, og drømmen ble bare værre og værre. Tok mange timer før jeg fikk den ut av hodet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usch,ikke no koselige drømmer dere har!:-(

 

Jeg merker at jeg drømmer mye mere nå som jeg har blitt gravid,tror det må være noe med at jeg er ekstra varm(jeg får alltid mye drømmer når jeg er syk m feber) og litt mer hormoner enn vanlig!

 

Håper dere drømmer noe koseligere neste natt da,ikke no gøy å våkne med panikk!

 

*KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal jeg love deg! Jeg hat masse syke drømmer under svangersapene mine, man drømmer mer enn normalt da tror jeg, men denne tror jeg har vært den ekleste så langt *grøsse*, ikke minst fordi det føltes så ekte helt frem til det med fargene på blodårene. Men kveldsmat må jeg spise, ellers blir jeg sulten og kvalm i løpet av natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke noe hyggelig ut! Men det går nok bra, ofte viser jo drømmene bare det vi går og tenker på og er redd for i underbevisstheten!

Jeg drømte faktisk at jeg skulle amme for første gang, men mitt nyfødte barn var på størrelse med en ett-åring...hehehe! Litt tung ja...!:o)

 

 

Lykke til da!!:o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen netter siden drømte eg at eg tok med en sigarett sammen med en vennine, og etterpå fikk jeg kjempedårlig samvittighet for at eg røkte når eg er gravid!!! Heldigvis var d bare en drøm... (røker ikke engang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg drømte noe lignende som deg alva-- helt syyk derøm

 

( hadde lest den dagen på bim om ei som tok medisinsk abort og så fosteret sitt falle på gulvet)--- samt jeg hadde vert på en nettside å sett bilder av foster i forskjellige uker....-----

 

 

uansett, jeg drømte at jeg tok en tabelett for å få ut barnet ( tanken var nemmelig god- jeg skulle passe på det!!!!???)

 

ut kom et foster som så ut til å vere 9 uker, bare at det var stort,nesten 20 cm langt-- og jeg ( herregud!! så syyykt!!!) puttet det i fryseren!!!!!! for å "oppbevare" det eller noe sånt??? syykt syykt.... så kom sambo og lurte på hva jeg drev med- vi tittet på den lille, og da gikk det opp for meg at hva er det jeg har gjort???? og jeg ville putte fosteret inn igjen, men det gikk jo ikke- og jeg knakk heelt sammen og ville bare dø av sorg.... så sier sambo atte: jaja, det er jo en til der inne, så....

 

!!!!!!!!!!

 

jeg har faktisk hatt feeling på at det er to i magen, men plutselig er ikke den feelingen like sterk-- nå er jeg jo selvsagt redd jeg er "sanndrømt" at det var to, men den ene har dødd..... :(((

 

senere har jeg drømt at jeg fikk EN gutte baby- men at han var litt liten, og at jeg bare skulle se i papirene hvilken uke han var født i, og der stod det: født i uke 28.... :((( vrææææl:( er lei av sånne ekle ekle drømmer:((((

 

(men må si at guttebabyen var helt fin altså- så ut som en fullbåren baby, bare veldig liten.....)

 

 

så syke drømmer at de nesten ikke kan fortelles altså ( spes den første!!!!) men jeg gjør det nå alikevel jeg.... Kan jo ikke noe for hva jeg drømmer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isja!!! Så utrolig ekle drømmer dere har da!!!!!! Glad jeg ikke er like ille!

Men jeg er alltid en som drømmer mye og husker drømmene mine etterpå jeg da. Og dette har forsterket seg etter at jeg ble gravid. Har mye syke drømmer og drømmer om babyen hver natt, men ikke så ekle drømmer som dere....

 

Huffa... håper det bedrer seg for dere etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil helst slippe å drømme noe sånt igjen...

 

Men, litt godt å se at også andre drømmer slike ting da, altså ikke at jeg unner noen det, men greit å vite at dette faktisk kan være normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er nok heeelt normalt. Men det er klart det er dritekkelt for drømmene føles jo så virkelige! Tror nok vi kommer til å ha det sånn frem til fødselen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, drømmer mye sykt om dagen ja ( eller natten da-hihi, og dagen, må ikke glemme at jeg sover så mye jeg kan for tiden:)

 

men alle er heldigvis ikke sånne grøssere da- men mye sykt likevel, helt fjerne rare merkelige drømmer

 

noe som går igjen er at det skjer noe helt helt sykt på tryne rart, men alle andre synest dette er HELT normalt, og det er bare jeg som resgerer på at dete er ikke normalt, det er faktisk noe hakkande gale her???? !!!

( eksempel- jentebaby med manne tiss!!!) jeg freeket ut, men neida! dette var så normalt atte- visste jeg ikke det??? jeg nektet å godta at dette var normalt, og sto på mitt at denne babyen måtte sjekkes av lege, men da ble jeg ledd av og sett på som hysterisk av de andre damene ( som var i 50 årene - sånn bestemødre med erfaring- damer..)

 

hahah!! mye syyykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja forresten- denne dama bare ba meg vise henne badet mitt- jeg gjorde så, og hun gikk bort til hylla for å finne en krem, det var alt som trengtes nemmelig, ha på litt krem-- "såå såå så, nå skal du se her jenta mi"... liksom... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da!

 

Det var en skremmende drøm ja

 

Jeg har mareritt hver natt jeg nå , siden jeg ble gravid.........

Drømmer om alt mulig rart og skremmende.

 

Kanskje det er noe mange gravide gjør?

 

Fint at drømmen ikke var sann iallefall.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...