Gå til innhold

VI HAR KLART FDET :) UTROLIG!!


TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

 

2 år etter p-pille slutt - 1,5 år etter SA har vi endelig klart det. Vi er GRAVIDE!!! Forrige mnd var vi til vårt første AIH forsøk, men ble avbrutt pga for mange egg- stor skuffelse. Jeg skulle ringe inn mens nå så var vi klare for forsøk igjen, men mensen kom ikke den... har tatt både quick response og clearblue. Begge er POSITIVE! Jeg og mannen er kjempe glade men også veldig nervøse for ny SA. Jeg hadde nemlig en SA før vi fikk sønnen vår også (han er 4 år). Men jeg skal bruke crinone denne gangen . Dessuten har jeg time på frøyakliniukkken på torsdag. Kanskje det kan hjelpe så spiren sitter ? Det kommer til å bli noen spennende uker framover :) .

 

 

Lykke til alle sammen. Håper på 2007 baby til alle sammen her :). jeg skal krysse fingre og bein for dere. Kommer helt sikkert til å titte innom her innimellom :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :) Det er godt å høre solskinnshistorier!! :) Krysser fingrene for at spiren din sitter! Jeg er selv i uke 11+3 tror jeg, men føler meg ikke sikker før det er bekreftet. Har ikke vært til lege ennå... Lykke til videre, så snakkes vi her inne etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Er i omtrent samme situasjon, testet positivt for akkurat en uke siden. Hadde prøvd i godt over to år. Tre dager etterpå fikk vi innkallingen til ivf :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,dette var kjempeflott å høre! Gratulerer så masse og velkommen inn hit! :-) Kom luskende hit forrige uke selv,var sliter jeg også! Det er så deilig å ringe sykehuset å si at"du, jeg GRAVID!!!!!!!!" Hurra for deg! Skal krysse alt jeg har for at det går bra med deg og spiren! (er like nervøs hver gang jeg springer for å tisse,har også mista for halvannet år siden)

 

*STOOOOOOR KLEM*

 

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!!!! Var selv en sliter og ble gravid ved hjelp av pergo.

Åh, så koselig asså!

Grtaulerer så mye! Kos deg masse med spiren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre- ekstra kjekt når spiren er så etterlengtet!!! Gratulerer og velkommen hit!!!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen flere av dere fra slitere siden :). Såå deilig at det har lykkes for flere av oss! Håper vi kan følges litt fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...