Gå til innhold

i dag vinket tassen i magen min til meg;)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Var på UL igjen i dag. Er 10+3 i dag da. Hadde så hyggelig lege som viste oss alle deler av babyen. Fikk se at ryggmargen er fin og at det ikke er ryggmargsbrokk der samt at nakkefolden er som den skal (det betyr at den ikke har Downs:)

Så ble den skikeklig livete og vinket som bare det:) Legen utbrøt: "å se der vinker han til deg mamma:)" hi hi... kjenner det bobler i meg når jeg tenker på det. Og så suttet den på tommelen og gulpet litt fostervann:)

 

og så sovnet den igjen. Legen trykket kjapt noen ganger på magen og der våknet den til liv igjen gitt: Fikk også se at den har 5 fingre på hver hånd:)

 

Thihi.... det var såååååååååååå herlig å se den igjen.

Legen sa også at det kunne se ut som det var en liten tissefant der, men at det er litt vanskelig å si sikkert ennå siden jentefostrene også er litt hovne nedi der:)

Så nå skal vi på 1 til UL i neste uke før vi slipper løs til bare jordmorbesøk. Fra uke 20 av så blir det hyppige kontroller igjen da, men legen trodde at dette skulle gå kjempefint:)

 

Måtte bare dele dagens gladnyhet med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååååååååååå så arti:)Skal til Ul på torsdag jeg og er så spent på om alt er som det skal dennegangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:)

Coolmommy; du får jo se ganske mye siden du er så langt på vei da. Gled deg masse:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt!!!!! Det er så deilig å høre at alt går bra med deg og den lille. Nå er du nesten kommet til uke 12, og du vet at alt er iorden med den... blir helt rørt jeg nå :-) Jeg heier på dere vet du!!

 

Klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kirsty! Det varmer meg spesielt å høre fra deg:)

ser at du gikk inn i ny pp igjen og dette fortjente du da ikke!!!!!!!!!

Det positive oppi alt det vonde for deg nå er i alle fall at nå får du skikkelig hjelp til å bli gravid!

Jeg skal i alle fall fortsette å krysse alt jeg har for deg.

Også blir det jo snart en ledig plass her på 1. trim for deg, for neste fredag er jeg over den magiske 12-ukers grensen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...