Gå til innhold

Ang kvalme igjen... 1 akupuntur, 2 Urizaltabletter


nikita_og verdens2nydeligste

Anbefalte innlegg

Idag har jeg hatt den verste dagen med kvalme hittill. Vært borte fra jobb, kastet opp og bare sovet. Lurer litt på hvordan jeg skal orke å jobbe senere i uka. har kjøpt med Urizaltabletter og har tatt min første nå nettopp.

Så, lurer på et par ting, noen med erfaring med akupunktur her? mot kvalme altså..hvor mange behandlinger trenger man?

Og disse tablettene, hvor lenge skal man gå på de? til man blir bra og litt til, eller til uke 12ca?Skjønte ikke det utfra det som stod på boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Urizal. Det tok ca 3-4 dager før de funket skikkelig. Har vært i MYE bedre form etter det! Tror jeg skal bruke de til boksen er tom el til jeg kjenner at kvalmen er helt borte. Sist forsvant den i uke 11. Håper på det denne gang også. Bare 2 uker igjen da. Er for det meste bra, men har dager hvor jeg brekker meg. Gjorde det istad... Da hadde jeg spist saltsild (godteri) , kan være det som gjorde det. At kroppen liksom fortalte meg at; sånt vil jeg ikke ha! ;) Håper du blir bedre snart. Ikke gøy å ha det sånn...Ville ventet litt med akupunktur til pillene begynner å virke. Da slipper du de pengene.... kanskje... Vet jo også da om hva det er som gjør deg bedre...pillene el akupunkturen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du trøtt av pillene? jeg fikk noen piller sist, som var helt håpløse å ta, for jeg sovnet på jobb :o) Er det resept på pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går til behandlig for muskelsmerter og fikk tilbud om akkupunktur, men når jeg sa jeg var gravid fikk jeg ikke likevel...

 

Da det var en LIIIIIITEEEN sjangse for at akkupunktur satte fødselen igang..så de har en policy som sier at gravide får ikke nåler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet at mange bruker akupunktur mot både bekkenløsning og mot svangerskapskvalme så at de ikke setter på gravide er feil. Det er vel heller plasseringen og mot hva som de er litt forsiktige med tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...