Gå til innhold

Noen som vet hva som skjer på en utredning?


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skal på utredning om et par ukers tid nå, fordi jeg har hatt så mange SA.

Har liksom ikek fått noen som helst beskjed om hva somskjer.

Hva kan jeg forvente meg? Noe jeg skal forberede meg på? Og hva skjer når jeg kommer inn?

Begynner virkelig å grue meg nå.

*skumle saker å ikke vite*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg blir virkelig lei meg når jeg leser historien din. Vil bare si at jeg tenker på deg og håper virkelig at du får hjelp nå.

Jeg vet ikke hva fastlegen gjør, fordi jeg gikk på Volvat før førrige svangerskap.

Legen min mente på at det gule legemet ikke produserte nok hormoner og at jeg mest sannsynlig mistet pga. dette. (alt fra uke 5-9)

Når jeg endelig fikk beholde spiren (min sønn på 3 nå) så satte han meg på hormonkur. (mener at jeg satt sprøyter med Profasi i magen frem til uke 12) Hvis jeg har skjønt det riktig da, så tar morkaka over jobben til det gule legemet, som sørger for å holde graviditeten igang.

 

Mitt tips er å legge alle kortene på bordet og virkelig fortelle hva dette gjør med livet ditt. Jeg var psykiskt sliten av alle nedturer og mer eller mindre "truet" legen til at her må det skje noe....

Fortell hvordan du har det og at du vil sette igang tiltak straks, så finner dere sikkert ut av noe.

 

Lykke til!! og håper at du får beholde den neste spiren din i mange måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...