Gå til innhold

Jeg har stikkninger i underlivet og nederst i magen. Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Klarer ikke rette meg ut etter at jeg har sitti og f.eks skal opp å gå. Det kommer smerter ilende fra magen og ned i underlivet. Skikkelig ubehagelig. Hva er dette???

Har hatt endel kynnere / nedpress men dette kan ikke sammenlignes.

Fortsetter under...

Det er ikke de båndene som holder livmoren da?

Har hatt sånne stikninger hele svangerskapet og lærte meg etterhvert å ikke bråreise meg, nå blir det jo ikke så mye brå bevegelser for tiden : ) men merker at jeg reiser meg mye roligere enn normalt bare for å unngå sånne rykk i båndene.

Jeg har stikninger som høres ut som det du beskriver, men mest om natten.. dødsvondt å komme seg opp i sittende/stående stilling når jeg skal på do på natta!

Innbiller meg at det er livmorbåndene slik Hermelina sier her..

- og du har vært jobbet og bært tunge ting og stått i fra morgen til kveld med denne flyttingen, kan jeg tenke meg.... pass på deg selv, snuppa!

Det kan jo også være hode som driver å fester seg?? jeg har også sånne stikkninger - tingte Riksen her om dagen, da det pågikk som værst.... De sa det enten var modning ved at livmorbåndene strekker seg eller hode som festes! Ikke farlig utifra hva jordmor der sa!

Annonse

Har styra litt førr mye i dag... å har det sånn akkurat nu... så håpa det bedra sæ etter nån tima på sofaen og ei go natt i sænga.... førr æ skal tel legen i morra... og da må æ tel Bodø.. å da går nu mest partn a dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...