Gå til innhold

Klokka 18:00 kommer søstra mi og henter meg til "utdrikningslaget" mitt !!

Anbefalte innlegg

..........Og har ikke peil på hvilke morsomheter hu har funnet på...hehe. Det eneste hu har bedt meg om, er å ikke spise middag, så det blir konsumering av ett eller annet slag.

Hvis hu har finni på mye kødd kommer jeg til å myrde henne.. heheh :P kan jo ikke drikke noe!! *hjeeeeelp* Er litt smånærvøs (hun har god fantasi til å kunne finne på djevelskap kan man si), men overlever nok kvelden.. gir dere oppdatering nårjeg kommer hjem da =)

Fortsetter under...

Annonse

Ikke førr å skrem dæ... men va i vinter i utdrekkningslag tel ei venninne av mæ... å æ syns rett og slett di ha vært trollat med ho... ho va da fire mnd på vei... æ har kommet tel å bidd pist om di gjor det samme med mæ når æ va møkkings...

Men håpa søstra di har laga et kosli utdrekkningslag tel dæ med masse go mat og brus :D

Ha en koseli kveld :D

Nå er jeg trygt hjemme igjen =) Det var kjempekoooselig!!!! De kom og hadde med seg gaver, så det ble mere babyshower enn et utdrikningslag...gjore ikke meg noe :P

..så etter gaveoppakkig (fikk 2 tepper, 3 sett, body, lue, sokker og rangle) gikk vi ut og spiste. Hatt en fin kveld! *fornøyd*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...