Gå til innhold

Hvorfor har jeg ikke ømme pupper?!?!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 5+3 i dag og jeg kjenner fortsatt ingenting i puppene. Når kom ømheten hos dere....Jeg har så små pupper fra før, så dette er liksom noe jeg på en måte ser litt frem til...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje ikke alle har det.. Tror vi er veldig forskjellige og har ulike symptomer. Jeg er kvalm og har vært det fra 3+1 faktisk. Men har ikke ømme pupper i det hele tatt!

 

Men kan jo hende det kommer senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er 6+2 og jeg kjenner heller ikke noe i puppene. Har 4 barn fra før, og hadde ikke ømmhet i puppene på noen av de hele svangerskapet. hadde masse melk , så jeg tror ikke det har noen sammenheng. Jeg kan love deg at puppene blir store nok fordi, men desto mindre etterpå..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Vet om flere som ikke får ømme pupper, men de blir ofte litt mere fyldige. Det er de hos meg, ikke så veldig ømme, men de er lissom litt mere fyldige. Akurat som om det er litt merer inni der... Rart!!!

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg hadde heller ikke ømme pupper da jeg var 3+1. Jeg fikk det først da jeg var 6+3 eller deromkring. Nå er jeg 7+4 og det er kun knoppene som er skikkelig ømme..ikke selve brystet. Tror nok det der er veldig individuelt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel forskjellig.. Men jeg skal love deg at du burde være gla du ikke har så ømme bryster.. Jeg har så ømme bryster at det gjør vondt å ta av bh om kvelden, og vondt å ligge på om natta... Sambo er heller ikke spesielt gla for at de er så ømme, får jo ikke lov å røre engang... hehe!! er ifølge legen 8+0 idag og de har vært ømme siden før jeg fant ut at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Er 5+4 og har ikke antydning til ømme pupper....de er som de alltid har vært, men jeg regner med at det kommer tidsnok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig ømme pupper i perioder. Nå er jeg 8+5 og de to siste dagene har de ikke vært ømme i det hele tatt! Begynner å lure litt jeg... de er liksom litt slappere og... Men tror det er mange som ikke blir så ømme ja! Sikkert ikke noe å bekymre seg over. Har du barn fra før f.eks? Tror det kommer tidligere for de som har fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...