Gå til innhold

lurer på......


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

jeg gikk til legen med litt kraftige menssmerter jeg, og kom hjem med spire i magen:) skjønner ingenting... det er jo helt ufattelig... men utrolig koselig og spennende:) så nå lurer jeg på litt forskjellig... når det er min 7. uke og fosterets 5. hva skal jeg regne med? er det i min 12. uke eller i fosterets 12. uke det er "trygt"...? jeg går rundt hele tiden og bekymrer meg for om jeg gjør noe som kan føre til at det går galt, er det noe som bør unngås å gjøre? syns dette er litt skummelt jeg... vet jo ikke hva som skjer fra dag til dag engang... hehe:) men det er veldig koselig og da:) klarte jo selvfølgelig ikke å la være å si det til noen da... men får vel bare regne med at det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man snakker vel vanligvis om "dine" uker, når man snakker om hvor langt man er på vei...

 

På babyverden.no er d masse info fra uke til uke og sånt, det er d jo her inne også:) Les og lær:)

 

Og forresten:

GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei...det er din 12 uke som er "trygg" man snakker jo ikke om forsteres uke...for når man sier man er 16 uke på vei er jo det deg....=) gratulerer masse...og lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...