Gå til innhold

Bim treff i Lillestrøm mandag 6 november

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, der sa du det.. søvnmangel over tid tar knekken på en ass! Men det går jo bra, er tungt nå(vedder for at vesla er en skikkelig plugg-sånn som jeg gomler søtsaker om dagen), og jeg har sett de første strekkmerkene på "undersiden" av magen...ja, ja jeg ventet jo bare på det..det følger jo med det ja...

I dag er det 10 dager igjen til termin, men jeg regner med å gå over tiden.. så det er fortsatt bare å smøre seg med tålmodighet. Vel egentlig så er det ikke så ille å tenke på at det maks er 24 dager igjen. 24 dager går egentlig VELDIG fort!!! Kanskje til og med litt vel fort?! Hehe, nei vi er klare för å møte Jenny nå, men fødselen er jo ikke så mye å glede seg til da...

Jeg skal prøve å karre meg ut på mandag, men jeg må si at egentlig er treff på dagen bedre, for da er som regel formen best..det blir bare verre og verre utover ettermiddagen, kvelden og natten... Men jeg skal prøve hardt å komme. Sender deg vel en melding for å høre om du skal, og Vips også. Hvis ingen av dere skal orker/gidder jeg ikke å dra...

Sees sikkert:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...