Gå til innhold

fy søren! er det mulig?? (litt langt)

Anbefalte innlegg

samboern min fikk nettopp en tlf fra en kompis..

dama hans er inne på føden nå, og har veer!!

problemet er bare at ingen har visst om at hu er gravid før nå i natt!!

hu sier sjøl at hu ikke visste noe sjøl, men det tror jeg ikke noe på!

dette blir nemlig barn nr 3!

de har 2 jenter fra før, på 3, og 1 år (snart)

her går det visst unna!!! hehe

synes dette er litt rart.. far er hjemme med de 2 jentene, og mor er på sykehuset og føder, alene...

man merker vel om man har mensen eller ikke i 9 mnd??

og man merker jo bevegelsene i magen?

at hu blir større i mageomkrets, merker ingen, for hu er IKKE liten fra før! (sier ikke dette for å være slem, men det er fakta..)

sist gang kunne vi ikke se på henne at hu var høygravid, og tydeligvis ikke denne gangen heller...

kjenner jeg blir litt misunnelig!!

det er JEG som skulle vært der inne nå, og trykket ut en baby!!

jeg har venta sååå lenge, og hu bare "får" en baby!!

er det jeg som er rar og hormonell nå, eller...??

ååå!!! hu har nok bare lurt typen sin, igjen, tenker jeg!! stakkars kompisen til typen min!

håper ingen klarer å irritere seg over hva jeg har skrevet.. måtte bare lufte det nå, før det ble for fullt i topplokket!!

jeg vil føde nåååååå!!!!

huff, klage, klage..

får vel komme meg i seng..

nattaklem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941746-fy-s%C3%B8ren-er-det-mulig-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøss det er jo kjempe rart da....

jeg venter også min 3 her og kan ikke fortstå at man ikke merker noen ting uansett om man er kraftig eller ei.....

ja ja er snart vår tur uansett heldigvis, er tungt å gå sånn på slutten gitt:-)

"å hu bare 'får' "

Hahahaha! ja, lite hormonell är du allt:)

alltså jag vet inte. jag hade aldrig trott på det om det inte var för att jag kände en tjej som blev gravid. vi sa det till henne till slut, men snälla xx, du Är ju med barn!

men hon blev sint och menade att det var hon inte, det hade hon ju märkt! (hon hade nåt som såg ut som mens också)

jag gissade att hon var i fjärde när hon plötsligt fick åka till sjukhuset med ohyggliga "magsmärtor" - förmodligen rier då - och så födde hon ett litet barn, hon var i åttonde och hade då tränat hårt (sportat) in i det sista.

jag tror att tankens kraft är jättestark, och vill man inte inse nåt så gör man väl inte det.

jag tänker lite på alla gånger som jag har varit såååå säker på att jag varit gravid och verkligen "känt det" på alla möjliga vis. sen kom alltid mensen. (utom den här senaste gången då:) så motsatsen måste ju vara möjlig, att man bortförklarar alla rörelser som... som... alien-tarmar? nej jag vet inte.

det kan ha varit ett extremt stilla barn? eh (obs! barnet mår bra idag)

Xx var dessutom inte stor alls, så om man har en massa fett (???) som din bekanta kring livmodern så kanske den pareras av det?

rimligt?

egentligen inte alltså. inte tredje gången!?

ps. försök njuta lite av den sista tystnaden? jag längtar också....

Det er ikke vanlig, men det skjer. Det at ho ikke har reagert på at mensen er borte er jo ikke så rart når hun fødte sist for under et år siden. Morkaka kan jo ligge slik at det er vanskelig å kjenne spark. Nå kjenner jeg ikke denne dama, men det er faktisk mulig at ho ikke merka at ho var gravid og da vil det være svært vanskelig og tungt for henne om alle tror ho lyger. Dette i tillegg til at ho selv må venne seg til tanken på et barn til og har to eldre barn som krever sitt. Synes litt synd på henne jeg. Har lest mange innlegg her inne av fortvilte kvinner som har et helvete fordi at mannen/kjæresten tror at de plana å bli gravide og tror at de har lurt unna piller isteden for å ta dem. Det er et grusomt å ikke bli trodd på.

Hmmmmm, jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at noen kan gå et helt svangeskap uten å merke NOE jeg altså................. Hørte akkurat en sånn historie for noen dager siden, venninna til naboen......... og jeg tenkte; "Det er umulig....." Men jeg kan jo ikke si det heller da...... kanskje det er mulig.....???

MEN jeg tror fornektelse er en ganske sterk drivkraft, før hørte jeg alltid sånne historier om unge jenter uten fast forhold og da har jeg tenkt at om man virkelig fornekter noe er det vel mulig å "lure" seg selv til å tro at det ikke er noe der.........

Men jeg vet ikke jeg!!!!

Snart er det vår tur i allefall, dagene fyker av gårde nå!!!!

Annonse

Hørtes litt rart ut ja...

Tenker bare hvor godt jeg både kjenner og ser bevegelsene i magen min... Kunne ikke ha unngått å merke det, da måtte jeg vært lam fra halsen og blind!!! :))

Men har jo hørt lignende historier der noen føder uten anelse om at de har gått gravid i månedsvis...så det går jo tydelig an...

Snart er det din tur Ulvepus... og min... og alle andre desember-ladies sin tur :)))))

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde deg våken til klokka to på natta, jeg Ulvepus! Jeg sovner på sofaen kl halv ti hver kveld, og mannen min må nesten bære meg opp i seng. Får du ikke sove?

Jeg skjønner godt at du reagerer som du gjør. Jeg er skikkelig hormonell selv for tiden, og kan irritere meg grenseløst over andre mennesker. Og stakkars mannen min må sitte og høre på alt sammen.

Sist jeg gikk gravid, og var like lei som nå, ringte min beste venninne meg. Hun fortalte at hun hadde ligget på sofaen en kveld og plutselig kjent at magen rørte på seg. Som om noen sparket inni henne. Hun syntes dette var rart og dro straks til legen. Der viste det seg at hun var 5 måneder på vei! Uten at hun hadde visst noe som helst! Da husker jeg at jeg ble litt irritert! Skulle hun liksom bare gå 4 måneder gravid, mens jeg måtte gå 9?!! Urettferdig!

Jeg skjønner heller ikke hvordan dette går an. Jeg spydde jo ti ganger daglig de første 8 ukene. Kunne like gjerne droppet å ta den grav.testen, det var liksom ikke noen tvil om hva som var på gang.

Noen lider seg gjennom 9 måneder, andre merker ingenting. Livet er rett og slett ikke rettferdig.

Skjønner forresten veldig godt at du er forsynt nå. Det er jeg også! Møkka lei!! Men nå er vi snart ferdig, og vi skal aldri mer gå gravide! Tenk på det, du! (Stemmer det ikke at dette også er din siste?) Det er jo nesten litt vemodig, nå man tenker (veldig hardt) etter. ; )

Klem.

Hi,hi...mulig du er hormonell,men det er jeg også! Jeg klarte faktisk og irritere meg over dette innlegget selv om du skrev at du håpte ingen gjorde det! Merkelig...:)

Skulle bare si at det faktisk er fullt mulig da.. moren min blødde i ni måneder med meg,hun visste jo at hun var gravid da..men allikevell..

Vet om iallefall to til plutselig fødte uten og vite at di var gravide..

Annonse

Det er visst mulig..! Har hørt lignende historier før.. men fy fader for et lett svangerskap man skal ha for ikke å merke noen ting...?

Uansett, Ulvepus - nå er det snart din tur! Og dere har gått og visst om det og gledet dere i lang lang tid nå, så da blir sikkert fødselen og kosen etterpå enda mer intenst! Tiden rusler avgårde og vi blir utolmodige og gleder oss noe helt vilt - men det tror jeg på en måte er sundt også, å få den mentale forberedelsen det gir å gå og "ruge"...

Tida går, det er helt sikkert.. Den bare går så forbaska sakte.. men plutselig er det faktisk vår tur! :-)

takk jenter!!

da er det konstatert: ulvepus er hormonell og sjalu!! ;))

etter å ha tenkt masse, så har jeg kommet fram til at ja, hu kan jo ha vært i den situasjonen at mensen ikke har kommet tilbake etter siste fødsel, så den delen er grei.

men jeg og sambo har snakka litt sammen.. kanskje hu rett og slett var redd for å si noe til sin samboer om graviditeten??

tror nemlig ikke han vil ha flere barn, men nå er det jo en baby p vei ut, eller har den kommet ut?? vi har ikke hørt noe ennå... litt spennende er det jo også, oppi alt dette!!

eneste vi fikk vite i går, var at babyen var 38-39 uker gammel, så den er jo ferdig!! og at hu lå på sykehuset med veer. håper alt er gått bra med dem!

jeg har også hørt om de som ikke vet at de er gravide, men de har funnet det ut FØR 9. mnd...

søstra mi feks..

jeg måtte fortelle henne at hu var gravid. da var a 4 mnd på vei.. *ler av meg selv* hehe

huff, får håpe at disse hormonene mine snart forsvinner!!

jeg skal i allefall føde med gubben min!! hihi

klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...