Gå til innhold

Idag e æ trist.bestemor e dø, å æ kan ikke dra i begravelsn ;/

Anbefalte innlegg

Pga at d ser ut som slimproppen går litt etter litt, å æ har økende grad av kynnera, så kan æ ikke reise i begravelsn hennes.

D e ikke nå sykehus eller lega dær ute kor ho ska begraves, å æ må nåkk hålle mæj i nærheta av sykehuse.

vi vet jo ikke når jentan bestemme sæj for å komme ut, d kan være alt fra idag til 7uke, men mistanken e at dæm kommer om ikke så lenge når kroppen hålle på som dn gjør nu..

idag ar æ sikkert hadd kynnera i snitt hvert tiende minutt, å d e uten å overdrive.

Uææ, ka ska æ gjøre. ville dåkker ha tatt sjansn på å reist?

Fortsetter under...

Huff, må først få lov til å si kondolerer så masse. Er alltid trist når noen så nær går bort:(

Tror nok ikke jeg hadde tatt sjansen på å dratt, du venter tvillinger du gjør du ikke? Men til syvende og sist er jo dette en avgjørelse du må ta selv. Skjønner godt du har lyst å få det med deg da.....

*trøsteklem*

Huffamei, det var ikke koslig - og spesielt når du ikke kan få deltatt..!!!

Jeg blir veldig usikker på om jeg ville reist når det ikke er sykehus der.... og du som venter tvillinger, da kommer de gjerne litt før også??

Lykke til uansett..!!!

Stakkars deg, det gjør så vondt når besteforeldrene går bort...

Besteforeldre er noe helt spesielt.

Litt av et dilemma du har fått og da... Du bør nesten se an formen, om du drar eller ikke... kan jo sette igang mere når du er i en sånn påkjenning og... Har du spurt hva lege/jm mener da???

Uff, så leit å miste bestemor! Og at du ikke får vært med og si hadet til henne!

Ikke greit å vite hva man skal gjøre i din situasjon, men du bør nok høre på legene, spesielt ettersom det er tvillinger i vente, da blir det liksom dobbelt opp!

Har ikke mye trøst å gi, vet bare at det er fryktelig vondt å miste noen en er glad i!

klem

Annonse

Huff,så trist :( Kondolerer!

Alltid trist å miste noen man er glad i ....

Angående din situasjon vet jeg ikke hva jeg ville ha gjort..Er begravelsen langt unna ?? Ville kanskje snakket med legen først,siden du venter tvillinger er d jo veldig stor sjanse for at de kommer tidligere!

Sender deg masse trøsteklemmer og tanker :-)

Uff så trist:( kondolerer masse! jeg vet ikke om jeg ville tatt sjansen på å dratt.. Er en veldig vanskelig situasjon det der..men du venter jo tvillinger og er jo best for dere alle at dere er i nærheten av ett sykehus hvis det skulle skje noe.

Sender deg masse varme tanker hvertfall:)

jeg vet åssen det er...

det er et vanskelig valg for deg å ta. men bestemora di hadde HELT sikkert forstått deg. du kan ikke dra!

du må tenke på deg selv og babyene dine!!

hva med å skrive ned noe som presten kan lese opp i begravelsen?

det gjorde kusina mi på tirsdag. (farmora mi ble gravlagt på tirsdag)

hu er i australia, og kunne ikke ta fly hjem for å bli med på begravelsen, men det ble veldig fint fordet!!

...bare en liten ide, altså!!

men uansett, du får gjøre det DU synes er viktigst.

jeg hadde holdt meg i nærheten av et sykehus, pysete som jeg er...

men uansett, jeg kondolerer så masse!

livet går videre, det er du et eksempel på!!

stoor trøsteklem fra

syns det va en kjempego ide som ulvepus kom me...Det ville æ ha gjort...Du kan ikkje dra nu å stresse dæ opp, når det ikje e sykehus inærheta...Det syns æ blir førr risikabelt...Men det må du kjenne shøl om du vil---

Kondolerer. Sender masse klemmer, og husk at viss bestemoren din hadde hatt noe hun skulle sagt ville hun nok ikke latt deg risikere din eller babyens helse for å komme i hennes begravelse. Hun er alltid med deg, og når babyen er kommet kan dere reise til gravstedet hennes og holde en fin liten seremoni der dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...