Gå til innhold

turen til føden ble mitt verste marrerit :(

Anbefalte innlegg

Alt jeg egentlig skulle gjøre det var å få en ny termin... men vi endte opp med en syk baby...

Igår kl 13.00 hadde vi en avtale på føden for å få en ny termin... men for og være sikker fikk jeg en ekstra ul... der fikk vi ser noe merkelig noe vi ikke hadde sett før... min lille mirakel har 2 cyster i kroppen hennes... vi vet ikke hva det er eller om det er farlig.. men den sjanse for at hun må blir operert rett etter fødselen er stor... men siden det ikke har det rette utstyr her i drammen skulle jeg få en time i oslo.. men siden den jævele lege ikke fikk takk i noe måtte jeg vente til oslo skulle ringe meg... har fortsatt ikke hørt noe. Jeg er psykisk utslitt og orker ikke mer... hele svangerskapet har jeg hatt noe... for hver gang jeg reiste til sykehuset da ble det verre... Nå vil jeg egentlig bare gi opp... vil aldri reise igjen til sykehuset... nå vil jeg føde hjemme og kose meg med min mirakel men det er dessverre ikke mulig... så klart jeg vil ha det beste for henne... men den usikkerhet jeg er i nå dreper meg..

Fortsetter under...

Huff da, det var ikke noe hyggelig, mne håper det går kjapt å få time på sykehuset så de kan få sjekka ut bedre hva det er som er galt.. det absolutt værste er når man må gå rundt usikker og uvitende om hva som er galt... Men når de vet hva det er så vet de hva de kan gjøre og... Lykke til - hold ut!!

Annonse

Huff....... som de andre sier- håper de ringer deg fort sånn at du får sjekka det ut, det verste er jo å gå i uvisshet....

Sender deg og babyen masse gode tanker- lykke til til dere

STOR klem

1000 takk jenter... er glad for at vi har desemberklubben.. vet ikke hva jeg hadde gjort uten dere...

har forresten fått ny termin..... vi var ikke sikker på når men hvis jeg ikke har født før 15 desember da skal jeg bli satt igang

klem

jeg skjønner godt hvordan du har det miss_knl.... den beskjeden er ikke noe moro og få... har fått samme beskjed her.. gutten vår har cyste på begge sidene av hjernen.... fant ut det når vi skulle på 3d ul... så takk gud for at jeg dro på det! hadde vi ikke gjort det.. hadde vi nok ikke funnet det ut heller....og når man får sånn beskjed føler man at hele verden bare raser sammen..men prøv og tenk posetivt..men du kommer nok til og få god oppføldnig hele veien... det har vi fått!for dem tar dette særiøst! har vært en del på sykehuset på ultralyd for å sjekke og sånn.... og etter barnet er født,skal vi oxo inn på sykehuset for sjekk... noe jeg er kjempe glad for.. godt dem tar det særiøst... men ting ser veldig bra ut med barnet.. så det ordner seg nok for deg oxo skal du se:) men er vanskelig og tungt og få sånn beskjed.. man har det ikke akkurat lett lizzom...men man blir godt tatt vare på:)så håper du blir det samme! føler med deg... hvor har dit barn cyste? om jeg kan spørre om det...

Annonse

Føler med deg. Det er grusomt å få beskjed om at noe er galt med lille babyen vi har i magen.

Synes det er dårlig du ikke har fått ny time...

Dagen de fant ut at det var noe galt med babyen vår, ordinær ul, ba jordmor oss gå ut å lufte oss litt mens hun ringte Rikshospitalet.... Dermed så ordnet hun timen med engang... og den var allerede dagen etter. Har du ikke hørt noe til i morgen ville jeg ringt sykehuset selv, eller den som fant cystene... Du kan ikke gå sånn å vente...

Det er helt umenneskelig og alt for mange tanker.

Vet du hvilket sykehus du blir henvist til?

Ønsker deg all verdens lykke til!!!

Må la oss få høre hvordan det går med deg da...

Skal tenke masse på deg...

Vi vet ikke neda på hvike organer dem sitter... det var veldig vanskelig og ser... men du har det jo enda verre... cyste på hjerne er litt mer alvorlig en dette her... jeg prøver og bli positivt men det er veldig vanskelig når man egentlig ikke vet hva skal skjer... vi har fått veldig dårlig og veldig lite info om hva det egentlig er for noe.. som sagt min verden raste sammen da jeg fikk høre det men hun lege skjønnte ikke det og hun så at jeg måtte skjerpe meg... Så klart det blir hver dag født babyer med enda verre ting F.eks hjerteproblemer... men dette er mitt barn.. min mirakel.. det er jo ikke merkelig at verden raser sammen når man hører det... så mannen min begynnte og krangle med hun lege og så at hun måte vise litt mer sympathie... da ble hun sur og gretten og ville ikke fortelle oss noe mer før vi hadde roet oss nede...men det var der og da umulig.. så utendelig gikk vi hjem uten og vite noe mer om det.. nå skal vi til riksen neste uke så håper på at jeg blir litt klokkere...

Å, for en skrekkelig beskjed å få! Må være et mareritt å få beskjed om at det noe i veien med babyen... Utrolig at de ikke viser mer sympati på sykehuset!! Den behandlingen dere fikk høres helt vanvittig ut.

Huff, lett å tenke det verste... er slett ikke sikkert det er så alvorlig som dere frykter! Sender masse positive tanker og håper virkelig dere får et ordentlig svar snart!

Håper du hører noe snart da(eller har fått høre noe)

Må være en forferdelig beskjed å få! vet ikke helt hva jeg skal skrive, men tenker på deg/dere og håper på det beste!

sender mange positive tanker og krysser fingre...

stor klem

Håper dere har hørt noe fra Oslo, hvis ikke ville jeg ringt selv i morgen. Usikkerheten og ventingen er jo værst! Dere har all mulig rett til å være lei dere, men antaglig går dette bra!! :-)

Sender deg masse posetive tanker!! :-)

Klem

Huff, fikk vondt på dine vegner... Hva skal man skrive i en sånn situasjon ? Krysser fingrene for at alt går bra, og prøv å hold motet oppe..

Sender deg mange tanker og gode klemmer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...