beatek-t Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 En anbefaling av Beatek-t!! 21:13 17.10.2006 Sønnen min har slitt med mye uro i det siste og har brukt laaaang tid på å sovne på kvelden. Jeg har også hatt samme problemet! Det ligger mye til denne historien, men for å komme til poenget, så har gutten min så og si forandre personlighet etter "healing" eller rettere sagt Reikisendinger fra Beatek-t. Han sover bedre og er roligere og betydelig mer konsentrert og avbalansert! Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vært i tvil om det å prøve Beatek-t. Jeg har begynt på den andre Reikipakken (3 sendinger til) både for meg og sønnen min og kommer, hvis økonomien tilsier det, og fortsette til både jeg og sønnen min har fått tilbake full energibalanse i kroppen vår! Det er overhodet ikke noe skummelt! Det er rett og slett bare en tilførsel av energi som vil mangler eller en gjennoppretting av energibalanse som er kommet ut av balanse. Vi og kroppen vår utsettes daglig for mye stress og situasjoner som tapper oss for energi. I en slik verden vi lever i har ikke kroppen kapasitet til å ta inn like mye energi som den forbruker på å leve i alt stresset. Vi tappes og blokkeringer oppstår pga ulike negative situasjoner og opplevelser, noe som gjør at den naturlige "flyten" av energi ikke får jobbe som den skal i kroppen! Slike energisendinger som Beatek-t tilbyr er bare en hjelp for kroppen for å løsne opp i disse blokkeringene og sørge for fri sirkulasjon i kroppen slik at den kan fungere optimalt, samt en oppfylling av energilagrene som ikke har fått muligheten til å fylles opp på grunn av den stadige "lekkasjen" pga stress o.l. Slike blokkeringer kan gi seg utslag i blant annet vansker med søvn mv. Det er mange ting som kan gi en slik ubalanse i kroppen for barn. Det er overhodet ikke farlig! En slik sending kan bare gjøre ting bedre ikke verre og er virkelig verdt å prøve! Jeg har fått såkalt fjernhealing av andre før, men dette var enda mer bekreftende! Man blir som regel helt avslappet i kroppen, akkurat som om kroppen blir veldig avslappet /sover! Det er egentlig mer som å legge seg ned på sofaen og kanskje for første gang virkelig kjenne hva å slappe av betyr! VIdere kan man kjenne en ro. Noen ganger kan man kjenne at man blir emosjonell og/eller at det rumler i magen, men man føler altså hele veien en veldig ro! Jeg har hatt litt problemer med å sove like etterpå fordi det har gitt meg liksom en rar blanding av avslappethet i kroppen samtidig som mye energi. Liksom at kroppen vil sove, men ikke hodet! Sønnen min har hatt det på lik måte! Han vet imidlertid ikke at han har fått Reikisendinger, men han har kommentert det på morgenen da han har våknet! MEN, det har da gitt utrolige konsekvenser sett i et større tidsperspektiv. Da mener jeg kun POSITIVE. Slike energioverføringer kan for VELDIG kort tid gi en forverring av problemet (iallefall hos meg) som f.eks ikke å få sove med en gang, men dagen etter og dagene etter det er det akkurat som om det er satt igang en utrolig kraftig positiv prosess i kroppen. Det er jo slik med alternativ medisin ellers også. Det setter igang en naturlig helbredelsesprosess i kroppen. Men, for at man skal kunne "gå fremover" og bli bedre må man nødvendigvis slippe løs de blokkeringene som gjør at man ikke er 100%. Det være seg negative følelser, opplevelser osv. Det er dette som kommer til overflaten når man kjenner f.eks at man blir emosjonell osv. Dette er veldig bra, for det betyr at negativ energi som har vært oppbundet i underbevisstheten får løsne og blir bearbeidet. Det er ikke en hemmlighet at det faktisk krever mer energi å være negativ enn å være positiv. Det sier til og med psykologer. Det er vel noe vi selv også vet. Det å være positiv gir energi og det å tenke negativt stjeler energi. Når underbevissheten blir frigjort for negative følelser/energier så merker man fort hvordan hele tankemønstre endrer seg. Man får økt livsglede og man føler seg mindre sliten og mer positiv. Nettopp fordi man ikke lenger har fortrengte ting som ligger i underbevisstheten og stjeler energi! Man har da "tettet" energilekkasjen på en måte! Det har iallefall gitt oss tilbake livsgleden som jeg trodde jeg hadde iallefall litt av, men som tydeligvis ikke var der i den grad. Den har gitt oss tiltaktslyst, følelsen av å eie eget liv og følelsen av at alt går så mye lettere! Det er jo akkurat det dette dreier seg om. Skal man fungere optimalt må kroppen være i balanse. Vi består jo av energi, og energi kan aldri forsvinne, bare oppstå i en annen form. Det er en kjent fysisk lov. Hvis verden fysisk sett er et samspill av energier. Mennesker består av energier, omgivelsene våre består av energier osv, så er det naturlig at det titt og ofte oppstår en ubalanse. Men, det kan gjøres noe med! Sikkert ikke alle som verken forstår hva jeg skriver eller er enige, men, men.......ikke så altfor bra formulert heller! Jeg vil iallefall VARMT ANBEFALLE BEATEK-T og håper virkelig flere mennesker i verden kan få opp øynene for hva de går glipp av ved ikke å prøve dette og ikke sjekke ut hva dette dreier seg om! Det er jo ikke snakk om å overbevise noen, for det trengs ikke! Man føler det når man har prøvd det! ekte30 ********************************************* Har du manglende eggløsning, manglende eller uregelmessig mens?? Prøv Reikisendinger av Beatek-t og få kroppen i balanse! Det hjelper! 21:40 17.10.2006 Jeg holder nå på med andre Reikipakke hos Beatek-t! Jeg har PCOs, og har hyppig manglende eggløsning og uregelmessig mens. I tillegg mange symptomer som minner om PMS. Dette har jeg nå hatt i 12 år (jeg er 30). Etter tre sendinger fra Beatek-t, tok jeg en tur til gynekolog, og hun kunne se at jeg var i ferd med å få eggløsning, og for første gang noen gang, tror jeg, fikk jeg mensen etter 28 dagers syklus. Jeg har mye mindre symptomer og har nå hatt andre eggløsning på rad etter jeg begynte med Reikisendinger. Blodprøvene var også greie og jeg trenger ikke behandling med medisiner av noen slag! Anbefaler alle som plages med hormonell ubalanse i kroppen om å prøve dette! Det er ikke selvsagt at alle blir så bra med en gang, det kommer ann på hvor stor ubalansen er i kroppen. Videre hva ubalansen skyldes (genetisk, stressrelatert, kronisk mv) Men, en ting er sikkert man blir ikke verre av å prøve, bare bedre. Noen trenger 3 behandlinger, andre 20. Men, når du har prøvd det, så har du iallefall fått ordnet opp i det som måtte skyldes ubalanse i energibalansen i kroppen din, og da vet du at det som gjenstår av symptomer ikke skyldes denne ubalansen. Jeg er imidlertid overbevist om at en kropp i fullstendig balanse (som man kan oppnå med denne type energioverføringer) fungerer optimalt etter din kropps forutsetninger. Grunnen er at da slipper kroppen, i tillegg til virussykdom, bakteriell sykdom, genetisk sykdom mv, å slite med energibalansen i tillegg. Da kan kroppen fullt ut fokusere på å gjøre deg frisk igjen. Slik jeg har oppfattet det er dette en måte å la sinnet få tilbake kontrollen over kroppen. Man tetter igjen energilekkasjer som gjør at vi mister energi som vi trenger til å holde oss friske. Man fyller opp tomme lagrer som tappes over tid pga av stress mv. Kroppens prosesser er, slik jeg har forstått det, i hovedsak styrt av hormoner. Det er ingen hemlighet, men en uttalt sannhet, at stress påvirker hormonbalansen. Kvinner har et mye mer komplisert hormonsystem enn menn pga av at vi har menstruasjonssyklus som krever koordinering, samspill og samarbeid mellom flere hormoner og organer. Alt henger sammen . F.eks produseres forløperne til hormonene som inngår i eggløsning og menstruasjonssyklus i binyrene. Binyrene er også det stedet hvor kortisol produseres, og kortisol er kroppens naturlige kortison. Dette kalles kroppens stresshormon og binyrene er det organet som lett påvirkes av stress. Her ser man en av de naturlige sammenhengene mellom stress, manglende eggløsning og manglende/uregelmessig mens. Alt henger sammen. Stoffskiftet kommer også inn i bildet osv, osv, osv. Det vil derfor, slik jeg tolker det, være av stor betydning å få balanse i kroppen og senke stressnivået!! Vel, nok om det! Ville bare dele min entusiasme!:0) Hilsen fornøyd bruker av Reiki! ekte30 ********************************************* beate NYTT 21:34 1.11.2006 kjære beate. jeg mottok for en tid reiki sendinger fra deg. jeg skrev og fortalte deg om min manglende menstrasjon som har vert borte i åver 2 å r. no er den kommet tilbake,takket være din behandling. jeg er så gla for og ha møtt på deg her på dib. anbefaler deg på det varmeste til alle. c_angel ********************************************* Dere MÅ bare prøve reiki-energi som beatek-t sender!!! 22:29 14.09.2006 Det er bare helt fantastisk deilig:) Fikk sending nr 2 ikveld, og jeg kjente prikking og strømninger i hele kroppen. Føler meg som et nytt menneske etter en slik sending. Kan anbefales på det sterkeste:) Ikke skremmende i det hele tatt, bare deilig =) -lilly- ********************************************* SKRYT fra min mamma til beate-t..hun er meget imponert av deg. 23:31 21.09.2006 hun er faktsik så fornøyd og imponert over reikisendingene dine at hun ba meg om å skryte av deg her inne. hun skal og anbefalle deg på det sterkeste for alle andre hun kjenner og som kan trenge en reikisending. KIMBY ********************************************* BeateK er kjempe dyktig på reiki sendinger ) 22:25 15.10.2006 Jeg har nå fått 3 reiki sendinger fra henne. Var litt skeptisk til dette i starten. Men jeg kjente virkelig at det skjedde nåe i kroppen under sendingene. Og har fått mer energi. Kjente spesielt at d skjedde noe i nederst i magen. Så jeg annbefaler dere å prøve. Hun er kjempe flink skytter83 ♥ ********************************************* STOOOR SKRYT TIL BEATE-T... 00:55 25.09.2006 vil gi henne mye skryt for reiki behandling hun gav meg.fikk veldig mye prikking i fingertuppene og kjente det godt i magen(hadde litt forstoppelse, så etter behandlingen så var det rett på do..hehe) ble meget avslappet, faktisk så avslappet at jeg sovnet av på 2 av behandlingene hun gav meg.. dette anbefaler jeg dere alle å prøve, var bare en helt fantastisk følelse å klare å bli så avslappet etter en hektisk dag. tusen takk til deg PS du behandlet meg gjennom KIMBY. *lsh med spire i magen* ********************************************* Annbefaler beatek-t 09:44 5.09.2006 Har fått healing av henne og hun er utrolig flink, det var deilig og avslappende Bør prøves!! wicca ********************************************* beatek-t Takk for sist.Og takk for den gode energien din 13:23 8.09.2006 Syntest den hjalp masse på humøret mitt og eg!!Du,eg har tidligere blitt spådd at eg har evna til healing,og at eg har brukt det,uten å vore klar over det i jobbsamanheng.I stell og pleie.Men så lurer eg,vist du aktiverer denne energien i hendene mine,vil den være der for ei stund/for alltid?Og vil eg då meir bevisst kunne bruke denne energien til andre?Gjerne på ungene når de er sjuke for eks? Lurer eg veit du.Klem nattinatt ********************************************* Jeg har også mottatt Healing av beatek-t, Kan varmt anbefales......... 08:58 5.09.2006 Det var skikkelig godt. Synes absolutt det var verdt det. Og som de andre sier ,også jeg merket en god ro, prikking og masse energi som strømmet gjennom kroppen. Nydelig!! Takk beatek-t Cat.68 ********************************************* Anbefaler alle å ta imot Reiki-energi av beatek-t 12:55 24.10.2006 Jeg husker jeg var veldig spent når jeg lå i senga og "venta" på at noe skulle skje,det begynte med å prikke i hender/fingrer og jeg FØLTE virkelig at hun var i gang med sendingen,det var helt utrolig deilig. Kjente en veldig varme,som om det "suste" innvendig.Kjente det "jobbet" i magen og rundt om i kroppen. Ble helt avslappet og rolig under sendingen og uthvilt når jeg merket at hun var ferdig.Merket faktisk når hun var ferdig! Merkelig! Det som er supert i tillegg er at hun sender mail rett etter og forteller hvordan hun opplevde sendinga,og hver gang( jeg har tatt 2 til nå) så beskriver hun AKKURAT det samme som jeg opplevde det selv! F.eks at jeg var kald på nesen og fingrer osv.Helt utrolig Jeg tror dette hjelper på det følelsemessige plan også for jeg føler en veldig harmoni med meg selv og merker at kroppen er i balanse! så dette anbefaler jeg alle å prøve.Her er det ingenting å tape bare alt å vinne! Hilsen fornøyd kunde som gleder seg til tredje sendinga i kveld! ღLykkelitenღ ********************************************* Hei beatek-t 17:41 26.10.2006 Heisann Gleder meg til Reiki sendingen i kveld Merker at jeg er mere glødene og virkelig positiv om dagen. Helt hærlig altså Dette anbefaler jeg alle og prøve. Klem løvinne_75 ********************************************* Må bare rose beatek-t her 21:41 22.10.2006 Har nettop fått en sending med reiki-energi og det var bare helt utrolig hærlig:) Anbefaler alle her inne og gjøre det samme. Kjente at det kom srtømninger igjennom hele kroppen og ut i fingrene. Dette må bare prøves folkens :) Klem løvinne_75 ********************************************* Ps min mailadresse: [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6935728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. november 2006 DERE MED UREGELMESSIG MENS ELLER ER PLAGET MED CYSTER SE HER NYTT 15:46 3.11.2006 for 2-3mnd siden fikk jeg 3 reikisendinger fra beate t..under den første sendingen følte jeg mye nederst i maven..forstod ikke helt hvorfor og tengte ikke noe mer over det før i går faktisk.......kom å tenk på at jeg skal ha tanta på besøk om noen få dager og siden jeg altid har hatt uregelmessig mens,så har jeg brukt å krysset av på kalenderen når jeg hadde den sist. når jeg da begynte å tenke tilbake så ble jeg litt overasket...etter at jeg fikk den første datteren min for snart 9år siden,har jeg gått med smerter i livmor og cycster på eggstokkene og uregelmessig mens...har vøre inn og ut hos lege og blitt flere ganger søkt på sykehus for smertene...ingen har funnet ut av dette. etter jeg fikk denne reikisendingen så kommer mens på dag 26 hver mnd.....har heller ikke hatt noen form for smerter eller cyster etter dette så til dere som er plaget der nede...dette anbefalles ) klem KIMBY Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6948169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 4. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6959533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebbis1 Skrevet 4. november 2006 #5 Del Skrevet 4. november 2006 Sjønner ikke helt hvordan dette fungerer men jeg sliter med uregelmessig mens varierer fra 28 til 40 dager mellom hver mens. Ser at du har hjulpet andre med dette, hva tar du for det? Og hvordan overfører du reikienergien? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6960024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 4. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. november 2006 Hei:) Sender energien via "eteren" som f. eks radiobølger blir sendt:) Send meg en mail på [email protected] klæm:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6960997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nit@™ Skrevet 4. november 2006 #7 Del Skrevet 4. november 2006 Så spennende å lese om alle dere som har positive erfaringer ) Jeg skal motta min første sending i morgen, og gleder meg til det. Blir spennende å se om jeg merker det første gangen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6961464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 5. november 2006 Ja, det blir spennende:) Klæm:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6966312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 6. november 2006 Har fått reikibehandling av beatek-t, anbefales! NYTT 10:37 6.11.2006 Ser at andre skryter av deg, men jeg gjør jeg også, likevel.. Det er det merkeligste, men noe av det deiligste jeg har opplevd. Varme og prikking i kroppen, bølger av energi som er utrolig avslappende og deilig! Så syns absolutt at det var verdt de pengene. ) Og det var utrolig påfallende å lese i mailene etterpå om forskjellige sansninger som vi begge hadde hatt i løpet av sendinga... Så skal ha flere behandlinger, har jeg bestemt meg for! Klem! Anne-B ) SkjerDetNoeSnart?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6979416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-6989418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 7. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7001406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 8. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7009947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 8. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 8. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7016455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 10. november 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 10. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7036942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 12. november 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7061212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 14. november 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 14. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7089269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 17. november 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 17. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7128088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 19. november 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 19. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7147415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 20. november 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 20. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7155632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatek-t Skrevet 21. november 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6925960-lurer-du-p%C3%A5-hvordan-reikienergien-virker-her-er-en-samling-av-innlegg-fra-mine-reiki-jenter-her-p%C3%A5-dib/#findComment-7167868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå