Gå til innhold

andre som har en baby sm ligger i seteleiet???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv, men min svigerinne var nettopp igjennom det. de prøvde å snu han, men hjertet stoppet på han under forsøket - så det ble med keisersnitt. det er visst alltid en risiko ved snuing - ville tenkt meg godt om før jeg gjorde det:

Babyen min ligger også i seteleie. Er i uke 34 så jeg håper hun snur seg snart:) Skal til jordmor neste uke og hvis hun fortsatt ligger med stumpen ned skal jeg ta røntgen av bekkkenet for å se om det er "plass" til en evt setefødsel.

Annonse

jeg skal også på kontroll neste uke,på ul...blir henvist til sykehuset hvis babyen ikke har snudd seg til da...men jordmor sa at di som regel lå likt etter uke 30,så sjangsen var ikke så stor....vil ikke føde i seteleiet,da vil jeg heller ta KS,selv om ikke det er fristende heller,men gjør alt for å få barnet helskinnet ut:) men synes det hørtes skummelt ut at di vil snu barnet hvis det innebærer komplikasjoner,men får slappe av å ikke ta sorgene på forskudd..leger å jordmor vet jo hva dem driver med...jeg har jo ikke peiling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...