Gå til innhold

Ulvepus, hvordan gikk det i begravelsen idag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for omtanken!! (begravelsen var i går, forresten..)

begravelsen gikk fort og greit. det var værre for søstra mi, hu gråt masse!!

ikke det at det er trist at farmor er død, men at pappan vår ikke kikka på oss, eller sa hei. selv om han satt 15 cm foran oss i over en halv time!!

men, men, nå er alt over, og livet går videre!!

håper du har det bra!!

har tenkt litt på deg også i det siste!!

snakkes!!

klem

Huff, dårlige familieforhold vet jeg alt om...

Din opplevelse minnet meg om da min bestefar døde. Det verste var ikke at han var død (veldig gammel), men å se pappa igjen i kapellet... Det luktet fyll så fort han kom inn i lokalet, han satt og gjorde ufine tegn til presten, og snakket ikke til oss. En veldig vond opplevelse. Jeg hadde heller ikke hatt kontakt med ham på mange år. Han hadde nok sine problemer, har jo forstått det senere. Han klarte ikke å ha kontakt med oss, vi forsøkte flere ganger, men det ble bare vonde hendelser. Nå er han død, men vi fikk litt kontakt igjen helt på slutten. Det er jeg glad for.

Lykke til videre!

takk skal du ha!!

da vet du jo sånn nesten åssen vi hadde det i går, da!!

det værste er , at man blir vant med å a det sånn.. og sånn skal det jo i bunn og grunn ikke være!!

men, men.. uansett så går livet videre, på den ene eller andre måten ;)

så fint at du fikk kontakt med pappan din før han døde!! det må ha hjulpet litt!!

synd å måtte si det, men det er litt deilig å vite at jeg ikke er "alene" om å ha sånn familie... huff, og huff..

nå har jeg jo så mye fint å se fram til, så jeg gidder liksom ikke bry meg for mye om det.

men mange minner kommer opp når man ser faren sin og han ikke "ser" deg...

ser du er fødeklar.. det er jeg også!! hihi

lykke til videre!!

stor klem!!

Oj, bomma jeg på dagen? Uff da, jeg er ikke helt med for tiden.

Trist at faren din ikke klarte å ta seg sammen og hilse på dere engang. Dårlig gjort når voksne mennesker oppfører seg så dumt! Men det var vel sikkert ille for ham også. Både å miste mamma'n sin og å treffe på dere som han ikke vet hvordan han skal forholde seg til. Håper du og søsteren din klarer å komme over skuffelsen. Bra dere har hverandre da, og en såå snill onkel!

Jeg leser at du kanskje føder i slutten av måneden allerede. Heldiggris, da! Jeg skulle også gjerne født litt før, men jeg har på følelsen av at kroppen min stortrives med å gå gravid og ikke kommer til å gjøre noe som helst forsøk på å framskynde ting. Jeg har masse kynnere hver dag, men de er ikke veldig vonde. Og nedpress har jeg ikke merket noe til ennå. Så jeg føder vel fire dager over tiden og på julaften, tenker jeg ; )

Ellers sliter jeg med kvalme om dagen. Det har blitt værre igjen, og det er bare såå kjipt! Men, men... Overlever vel de siste 7 ukene nå.

Idag skal jeg til byen og kjøpe noe papp og lim og begynne på årets julekort. Jeg er nemlig i det kreative hjørnet, og skal for første gang lage julekortene selv!! Veldig spendt på resultatet. (Overrasker meg ikke hvis jeg likevel ender opp med de samme julekorta fra Preus i år også, haha!) Men må jo finne på noe for å få tiden til å gå.

Ønsker deg lykke til videre, med små og store plager. Vi snakkes.

Klemmer fra

Annonse

Nei, vi er nok dessverre flere med "rare" familiforhold. Trist at noen ikke vil ha kontakt med ungene sine. Nå som vi skal ha barn selv, og vet hvor STORT det er! Vi får ta vare på hverandre vi som er igjen. Jeg har heldigvis mange rundt meg som jeg vet er glade i meg! Det håper jeg virkelig du har også!

Klem tilbake! ;-)

joda, jeg er så heldig at jeg har mange rundt meg som bryr seg om meg!!

hadde jeg ikke hatt det, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!

men nå skal jeg legge dette bak meg, og bare tenke på MIN familie og en søt liten baby!!

gleder meg veldig, men det vet dere jo ;))

klem!!

hei vennen!!

så dumt at du er blitt kvalm igjen!! ikke mye gøy!!

når det gjelder omvisning, så har jm bestilt time, men vet ikke noe mer.. har mao ikke vært der ennå.. det spørs om jeg rekker det da?? hihi

det hadde vært gøy om jeg også skal dit den 15. så får vi i allefall sett hverandre en gang til før fødsel!!

møtte geir i horten i forgårs forresten, med barnevogn??

klem

tette:

det går bedre med søstra mi nå, men hu ble litt sentimental av alt oppstyret sa a...

stakkars jenta!

du vet jo litt om fam. forholda, så du forstår oss sikkert... har man ikke en far man har rett på , så har man ikke.. ikke en dritt man kan gjøre med det nå, i allefall!! ;)

ja, dagen er over, heldigvis!!

takk for oppmuntringa!!

klem!!

Føler med deg ulvepus, å miste noen som står oss nær er helt jævlig. Jeg selv har vært i noen begravelser i dette svangerskapet.

Min bror ble drept i ei bilulykke og min mor døde i aug av kols, onkel til min mann døde av blødkreft ,mens hans sønn druknet i sommer, og min forlovede sin mann døde av bihulekreft i september.

Det er ikke lett savner selvsagt min bror og mor noe jævligt . Skulle så gjerne ønske at de kunne treffe mitt kommede barn .

Tror at sorgen tar tid,gruer meg til jul hasr kun en søster i Bergen og en far som altid reiser bort.Har termin 26 des. Får håpe at jeg er hjemme med jul ...

Du må ha lykke til i prossessen du har foran deg......

Annonse

Jeg synes det er rart at du ikke har fått time i posten fra fødestua. For jordmora di bestilte jo time til deg før meg, og likevel er det sikkert tre-fire uker siden jeg fikk brev. Hvis du veldig gjerne vil på omvisning hadde jeg ringt dit hvis jeg var deg. Nummeret til fødestua er 33 34 36 23. Det er jo ikke bare omvisning, men du får en samtale også. Så man kan komme med ønsker om fødselen og få svar på spørsmål, osv. Tenkte jeg skulle ta med meg mannen min dit også. Han lurer sikkert på ting og tang, han som skal støtte meg gjennom hele greia.

Jeg kjenner en som nettopp fødte på fødestua. Hun var kjempefornøyd, og hadde født i vann. Hun sa det var kjempedeilig! Hørtes litt fristende ut, egentlig. Jeg hadde j..lig vonde pressrier sist, så hvis varmt vann kan lindre - prøver jeg gjerne.

Når det gjelder vår felles bekjente, har han pappa-permisjon nå vet jeg. Så han triller nok rundt i Horten by, ja! Stolt og kry. Minsten er vel 11 måneder, sånn omtrent.

Håper du ser dette innlegget, mellom alle de andre. Det ble visst litt mange temaer under samme overskrift, her. Snakkes! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...