Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Etter 1 uke med svimmelhet kom TR i dag...Så da er det over på 17 pp, tror det er lykke-pp`en min...
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 krysser fingrene for deg!!! jeg venter på tr... skal komme i disse dager!! men jeg er bare i min 3 pp, så vi får bare vente å se.
*Rutletutt* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Uff, så kjedelig! Men 17 er mitt lykketall (Tobias er født den 17. des) og får satse på det blir ditt også;o) Lykke til!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Æsj, at den dumme mensen kom til deg nå. Alltid frustrerende det. Fikk du mensen tidligere enn det du skulle??? Krysser fingrene for deg i neste pp. Håper spiren sitter da. Klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Neida, den kom ganske presist. Og ettersom jeg allerde hadde testet, var jeg bare glad for at den kom . Har nemlig pco, og kan ha sykluser opptil 80 dager.. Så nå er jeg klar for ny pp. Brukte Pergo denne mnd, og skal ha pause kommende mnd. Er det ikke så at man har enda større sjanse for å bli gravid den pausemnd?? Innbiler meg at jeg har hørt det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå