Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år Treff 8. november (korrigert) Påmelding her...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere omtåkete damer med sure oppstøt og gass, vann i kroppen og brekninger, kramper og søvnløse netter innabords...tid for å frotse å syte litt igjen..hi.

 

La oss møtes på Barista i Strømmen og lette litt på hormontrykket..

 

ONSDAG 6. NOVEMBER KL. 12:00

 

De som ikke lenger er innehaver av disse plagene, men bare ønsker en oppfriskning, er selvsagt også hjertelig velkommen..

 

Som dere kanskje skjønner kvalifiserer jeg absolutt til å delta på treff..haha. Det skal selvflølgelig være 8. november..(ikke 8. oktober...).

 

Påmelding her...

 

Hilsen svima alias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Er det mulig for en gravid Oslo jente å henge seg på her?

Jeg jobber på Karihaugen og jeg og mannen min er på husjakt i nærheten av Lillestrøm/Skedsmo, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre gravide på den kanten også.

 

Jeg er 31, førstegangs, og har termin i januar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bellen!

Tar meg den frihet å svare på vegne av Lillestrøm- og omegngjengen: Hjertelig velkommen på treff!

 

Har forresten ikke fått surra meg til å melde meg på ennå...

 

Jeg kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bellen.

 

Klart du kan komme. Bare hyggelig med nye fjes. Og det er jo fint om du ble kjent med noen her...før du flytter hit.

 

Du er hjertelig velkommen ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ganske mye i det siste, så får se om jeg får kommet.

 

Funnet huset mitt da MfT? Inkjørselen er ved postkassestativet (det med mange kasser på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Er dere en gjeng gravide som møtes å snakker og spiser sammen? Høres så koselig ut. Jeg er 23 år, er det noen på min alder med? Hvor mange er dere? Er det bare å kaste seg på om man vil være med?

=) Hilsen ei i uke 23+4 i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillebaby2007.

 

Ja, du har stort sett oppsummert det...vi spiser og drikker, prater og diskuterer. Så syter vi litt og så trøster vi hverandre...hi.

 

Det er et par på 25-26 år...og det er vel omtrent på din alder..får vi si. Selv er jeg 33 år...men det er kun på papiret. Ser ikke ut som en dag over 20 ;)

 

Du er herved påmeldt...!

 

Vi gleder oss til å treffe deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Maciga!

 

Nei, du må desverre melde meg av for jeg kan ikke komme den dagen, jobber aftenvakt mellom 15 og 23 den onsdagen... Men tenkte jeg kunne bli med engang jeg ikke må jobbe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barista ligger midt i Strømmen, i "gamle" Strømmen Kino bygget.

 

Adressen er Støperivn. 32 (det er den gata som går mellom storsenteret og det nye leilighetsbygget), men inngangen er på motsatt side, altså ut mot Strømsveien...

 

De som biler; veldig greit å parkere på parkeringsplassen til Strømmen Storsenter (v/Torshov og Badehuset), eller i det "gamle" parkeringshuset dersom det snør/regner. Nærmere kommer du ikke..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer så si garantert;)

Hvis ikke gubben har store planer for oss da, men tror ikke det...

Snakket om en tur til Narvik, men tror ikke det blir noe av nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme og... Selv om jeg kanskje ikke blir så lenge, fordi jeg må på sykehuset... Men en liten tur er bedre enn ingen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal så absolutt prøve å komme jeg. Endelig er flyttingen i orden og idag kom interenet JUHU! Så da sees vi kanskje..

 

Klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille HMS har sagt hun kan hente meg på veien, så da kommer jeg også!

 

Siden det blir mitt første treff, kommer jeg nok til å være nervøs og stille med en gang.. evt nervøs og altfor pratsom, hehe. Bær over med meg ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!! Jeg har også lyst å ta turen til Barista, men jeg kan bare si kanskje. Denne halsbrannen "brenner" meg snart hel ut!!! Men det høres koselig ut å komme seg litt ut. Kanskje vi ses lady`s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...