Gå til innhold

HAR JEG HATT EL.???

Anbefalte innlegg

Skrevet

glemte å måle el på søndag og mandag. tirsdag fikk jeg en strek som var litt svakere enn kontrollstreken,og onsdag og i dag var streken nesten helt borte...kan så vidt se den.

har jeg da hatt EL søndag eller mandag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. enten har du hatt,eller så prøvde kroppen og fikk ikke til,derav svak strek.... Hvilken dag i syklusen er du på,og hvor lange sykluser har du til vanlig?

Skrevet

hadde sa for 3 uker siden så litt vanskelig å si,men hadde jeg følgt den gamle syklusen min så skulle jeg hatt el på mandag og en syklus på 29 dager.

kjøpte sånn billigtester bare for å få litt greie på syklusen min igjen og når el startet etter sa...

takk for svar =)

klem fra

Skrevet

Uff da,så trist med SA:-( Har selv hatt det,og hadde normal syklus etterpå. Det er veldig forskjellig fra person til person,det er ikke sikkert at kroppen din har kommet i gjenge igjen etter SA'n,men det er litt vanskelig å vite. De testene fra billigtesterkan være litt dumme å tyde noen ganger,det eneste du kan stole helt sikkert på er temperaturmåling om morgenen,men det r jo litt styr med det da...

Håper du finner ut av det:-)

*klem*

Skrevet

takk =)

får ta en test om 2-3uker om mens ikke har kommet enda.

pleier også å få syklusen igjen nesten helt likt ganske fort etter sa,men føler det kommer til å ta lang tid denne gangen,for det er første gang vi helt skikkelig prøver.

Skrevet

var det slik at strekene skulle være like sterke eller den ene være sterkere? hmmm...

Skrevet

Strekene skal enten være like sterke,eller så skal test-streken være sterkere enn kontrollstreken. Det aller greieste er digitale EL-tester,men det blir litt dyrt i lengden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...