Gå til innhold

Ingen spire denne pp heller:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har reist på gutte tur til amerika. kommer hjem 9 nov. og jeg er da kommet over el og fruktbar periode...

Vi får bare vente til neste el og satse på at det klaffer da. :)

Utrolig hvor jeg savner han nå etter en uke. men tiden har gått veldig fort da så det er jo ikke så lenge til han kommer hjem,.

I mellomtiden skal jeg male stue og kjøkken....

Ha en fin kveld alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dumt, men dee får ta det igjen når han kommer tilbake. 9 nov er ikke lenge til.

Du får kose deg med maling i mellomtiden:-)

Skrevet

Lykke til ved neste runde ( i høyet..... he, he). Kos deg med malingen, og snart er din kjære hjemme igjen!!

Skrevet

Da er vi i samme båt. Det er ikke mye håp denne måneden: Vi to får heller satse på dobbelt hell neste pp:-)

Skrevet

Det var jo synd... Men du faar kose deg imens, og kanskje poenske ut noen snertne overrasskelser til han kommer tilbake!

Lykke til med neste pp!

Skrevet

Ønsker deg bedre lykke neste pp!!

Skjønner godt du savner din kjære..

Du får fylle tiden med ting du liker, og

kose deg i eget selskap:o)

Skrevet

Takk for fine tilbake mld. Godt og ha dere her på bim,. det hjelper på litt. Føler meg ikke alene hvertfall.. Selv om jeg egentlig er det, hehe skjønner?? hihi

Gleder meg noe helt sykt til han kommer hjem og dagene kommer sikkert til å gå like fort fremover som de har gjort til nå:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Lykke til neste mnd..,håper den sitter for deg da..

Men du er bare i 2pp ser jeg?...Hvordan kan jeg si dette uten å bli tatt for å være frekk eller ekkel...eller gir inntrykk av at vi som ikke har prøvd så mange pp har rett på å være lei oss.....hehe...

Ikke ha for store fårhåpninger de første pp...man blir såå skuffa som regel...

klem

Skrevet

Hei Sussa_85

Jeg tar det på ingen måte negativt det du sa:) det er jo faktisk bare realiteten:)

Ja er bare i 2pp så vi har ikke prøvd så veldig lenge. Får bare ta ting som de kommer.....

Sambo mente han kunne bare fange noen svømmere i en kopp og sende over til norge så fiksa jeg bare resten selv.... hehe jeg syns jeg ser. hihi.

Det er hvertfall et godt tegn på at han ønsker og bli pappa:) Og det er noe som gleder meg veldig. (det var nemlig han som sa at nå skulle han rydde hobby rommet for nå ville vi trenge større plass ) hehe han er så søt .....

Skrevet

hhehhehe...fange dem i en kopp....heheh..ser for meg spermiene som hopper opp for å komme ut av koppen..tihi...

:)

Skrevet

hehe ja ikke sant. jeg lo så tårene trilla jeg når sambo sa det hahahahahahahahahahahahahaha morsomt hihi....

Bare det å komme på og si det er jo helt stilig hehe ¨

Skrevet

hehehe.jepp..jaja...

Jeg har heller ikke prøvd så lenge ...men begynner å bli lei allerede.....om jeg ikke blir gravid denne mnd går jeg inn i min 7 mnd..sukk

Skrevet

uff det er sikkert kjedelig og dumt og ikke få det til å klaffe når en vil. jeg kan ikke klage enda siden jeg bare har 2 pp bak meg .

Ønsker deg hvertfall lykke til. ikke gi opp håpet...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...