Gå til innhold

Gravide på Moholt/Tyholt-området med termin på nyåret?


jente-77

Anbefalte innlegg

Det passer for meg :)

 

Tror jeg ihvertfall....hehe. Skal ikke være enkelt dette her. Men joda, da må vi prøve å få til et treff 7.des om det passer for jente-77?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Da var nok en helg over.... tiden går så fort, og i morgen er det på jobb igjen....

 

7. desember passer for meg:)

Så da sier vi 17:30 på Graffi Grill?

 

Blir spennende!

 

Ha en god natt;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det passer fint! Skal på fødselskurs kl 12.30 den dagen, men det tar vel ikke 5 timer akkurat... :)

 

Da ses vi :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

 

Da er det bare noen få dager til vi treffes. Blir hyggelig det.

Jeg har reservert bor under navnet BIM på GRAFFI kl 17:30 på torsdag sånn for sikkerhets skyld:)

 

Vi ses:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt seint å spørre, men det kan jo hende dere ser innom her før i morgen ettermiddag.... har dere tenkt å kjøpe mat/middag der? Eller blir det bare å ta noe å drikke? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for treffet!

 

Synes det var veldig kjekt å hilse på dere begge to:) oxo håper jeg at vi holder litt kontakt utover. Hadde kanskje vært hyggelig med et treff til før babyene kommer også, men det er temmelig fullt opp i desember og det gjelder nok sikkert for dere også. Men jeg går ut i permisjon i januar, så da kan vi jo kanskje få til et dagtreff hvis det hadde passet. Kan komme tilbake til det etterhvert.

 

Ellers ønsker jeg dere lykke til med juleshopping og det som hører til i denne tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for sist ja, det var veldig koselig! Jeg er også interessert i å holde kontakten. Desember er nok, som du sier, litt travel men gjerne et treff i januar. Det må nesten dere bestemme, jeg har jo ikke termin før i februar, så dere får se hvor mye dere orker, og hvor travelt babyene har det.

 

I utg.punktet jobber jeg ut januar, men kan sikkert ta en litt utvidet lunch en dag?

 

Kos dere i julestria! Vi snakkes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! :)

 

Takk for sist, det var veldig kjekt :) Nå nærmer det seg virkelig jul, så det spørs om vi heller får ta et nytt treff på nyåret ja. Hadde vært koselig å hatt kontakt videre ja.

 

Kos dere i førjulstida jenter, jeg lurer på å starte å pakke den mye omtalte sykehusbaggen snart... hjelpes... det nærmer seg "baby-tid" :):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann jenter og godt nytt år!

 

Håper alt står bra til og at julen har bydd på masse god mat og flotte pakker! Det begynner for alvor å nærme seg termindato for oss alle, så vi har en spennende tid i møte... Begynner å bli på tide å pakke den berømte sykehusbaggen ja....

 

Det jeg lurer på nå da, er om dere har tid og er i en god nok form til et lite treff en av de nærmeste dagene. Jeg har ingen planer annet enn å ta det med ro, så hvilken som helst dag passer for meg, både dag og kveld :)

 

Kos dere med magen enn så lenge, så hører jeg vel fra dere:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nytt år!!

 

Har hatt en veldig rolig jul, og det har vært veldig godt. Nå er det babyen som er neste høydepunkt.

 

Lurte litt på hvordan det gikk med dere ja. Det er jo slett ikke lenge til for dere begge to...

 

Jeg er i god form. Begynner å merke det litt i ryggen så jeg vet ikke hvor lenge jeg blir i 100% jobb, men er det fremdeles. Hadde vært veldig koselig å fått til et treff til mens ungene fortsatt er inni magen.

Men det passer best på ettermiddagen for min del.

 

Bare å foreslå tid og sted, jeg har ingen planer framover.

 

Kos dere så lenge. Og si fra dersom noe skulle skje før vi treffes :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år til dere begge to :)

 

Ja, nå må jeg si det nærmer seg termin her.. 10 dager igjen! Har kommet så langt at jeg sitter nesten og kjenner etter det minste tegn til fødsel... :)

 

Formen er stort sett bra, bare litt vondt i korsryggen osv. Men det må man vel regne med. Jeg er også klar for treff, jeg har ingen planer fremover bortsett fra å slappe av.

 

Tenkte å spørre dere om evt. MSN-adresse, men den trenger vi jo ikke å legge ut her da :)

 

Sender dere en SMS jeg... :)

 

Vi snakkes!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vi trenger jo ikke å drøye dette treffet siden det nærmers seg veldig termindato for enkelte:) ja, så hva med mandag kl 16:00 på Bær&Bar på solsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Mandag høres veldig bra ut. Jeg kommer klokka 16 (kanskje litt over) dersom jeg ikke hører noe mer...

 

Vi sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også! :) Så sant det ike er noe action på fødsels-fronten :)

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...