Gå til innhold

Gravide på Moholt/Tyholt-området med termin på nyåret?


jente-77

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bare lurer på om det er noen som bor i nærheten av meg (Moholt) som venter baby på nyåret. Selv har jeg termin 18. januar, og tenkte det hadde vært hyggelig å møte noen på dagtid innimellom for gåturer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Persaunet, så det er jo ikke så langt ifra og har termin den 20. Er i jobb enda, men det varer nok ikke så lenge før jeg er fullt sykemeldt med bekkenløsning.

Blir gjerne med på turer etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 13.januar :) Førstegangs. Dere også lr? Har akkurat kjøpt oss leilighet på Moholt, så vi flytter i disse dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persaunet er jo ikke langt unna nei, så det hadde vært gøy å bli litt bedre kjent. Tror det kan være hyggelig å bli kjent med noen i nærheten av der man bor, for vi skal jo ha permisjon opp til ett år og dagene kan jo bli lange... og det frister kanskje ikke alltid å dra ned til byen. Jeg er også i full jobb enda, og håper det vil vare ut året. Jeg skal på BIM treff på Egon i kveld, så kanskje vi treffes der?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødene, så alt er både nytt og spennende for meg oxo. Grattis med ny leilighet da! Vi bor i Teglverkstunet på Moholt, så det hadde vært kos å ha noen å henge samme med av og til i permisjonstiden. Det er tross alt et helt år. Det vil sikkert gå fort, men jeg tror nok også det er ok å ha noen å møte på dagtid innimellom. Det er BIM treff på Egon i kveld, skal du tilfeldigvis dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå må jeg le :) Vi har kjøpt oss leilighet i Teglverkstunet.... :) Hvilket nr? Kanskje vi kunne chattet på msn... men jeg føler ikke akkurat for å legge ut så mye info om meg selv her på internett da. Går det an å sende en sånn personlig melding e.l. her på BIM? Det går nemlig an på snartmamma.com. Er der også jeg.

 

Jeg tror også det må være kjekt å ha noen å treffe på dagtid i permisjonen. Har ikke mulighet til å dra på BIM-treff i dag, siden vi skal ha visning på leiligheten vår... håper å få solgt til en bra pris :)

 

Kos deg på treff i dag da, blir sikkert kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da blir vi jo naboer:) Teglverkstunet er et veldig bra Borettslag, og et fint område!

 

Tror ikke det er mulig å sende personlig melding på denne siden, men jeg kan registrere meg på snartmamma.com med samme brukernavn som her, og da kan vi jo meldes! Kan registrere meg i kveld jeg.

 

Lykke til på visninga!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi håper å trives i Teglverkstunet :) Virker som et stille og rolig område ihvertfall. Jeg er Madde 81 på snartmamma.com også, så da "treffes" vi der :)

 

Holder til inne på "termin i januar" der jeg :)

 

Visninga gikk bra - har allerede fått inn bud på prisantydning !! Blir en spennende dag i morgen ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 25 februar og bor på Bergheim, så det er jo ikke så langt unna. Hadde vært koselig å ha noen å gå turer med etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut ja :) Vi blir nå en gjeng i området da. Spørs om det blir noen treff på oss etterhvert da, jeg er med ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da!

Blir gjerne kjent med folk i nærområdet!

Inne på snartmamma.com kan vi sende personlige meldinger hvis du vil. Der har jeg det samme navnet som her. Men det vi kunne ha gjort er å bestemme oss for en dag litt lenger frem i tid, der vi alle kunne møtes på en cafe eller noe, slik at vi kan bli litt bedre kjent.

Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi til sammen 4 stk her (Meg, Madde 81 - termin 13.jan, januarglede og tyr79 feb07) som har meldt sin interesse for å bli kjent med noen andre i nærområdet, som vi kan bruke litt tid sammen med når permisjonstiden kommer. Hadde det vært en løsning å sette opp en dag i slutten av november der vi kan treffes og bli litt bedre kjent?

Hva synes dere om det? Ellers har jeg som sagt registrert meg på snartmamma.com under navnet jente-77 hvis noen heller vil sende meg en personlig melding;)

 

Håper på respons uansett jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir selvsagt med på å møtes en dag i november :) Er veldig fleksibel i og med at jeg er sykmeldt. Håper alle blir med, koselig ;)

 

Jeg får ikke til å sende deg en personlig melding på SM (snartmamma) men hvis du skriver et innlegg et sted der så kan jeg gjøre det. Evt at du kan sende meg en personlig melding. Jeg heter Madde 81 der, og har skrevet noen innlegg under "termin i januar" - så da kan du bare klikke på navnet mitt og sende meg en personlig melding.

 

Da håper jeg vi får til et møte etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er gjerne med på et treff i i november. Jeg har ikke vært på snartmamma, men kan jo registrere meg der...

 

Jeg jobber fullt, og derfor er det best om vi møtes en ettermidag. Men er fleksibel når det gjelder hvilken dag vi skal treffes.

 

Kan ikke bare noen foreslå tid og sted? Så kan vi snakkes nærmere når vi treffes.

 

Det blir jo spennende :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier dere til et treff onsdag 29. november kl 17:30 på Graffi grill & bar som ligger i Thomas Angells gate 12 B? Hvis dagen eller tidspunktet ikke passer, så kan vi alltids forandre det.

 

Hvem blir med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings!

 

Da setter vi av den datoen! Det blir spennende!

Har ikke hørt noe mer fra "januarglede", men jeg regner med hun gir tegn fra seg hvis hun er interessert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende ja :)

 

Noen flere som føler termindatoen nærmer seg med stooooormskritt? Tiden går så fort! Enda jeg er sykmeldt.... ingen problemer med å få tiden til å gå nei. men så har vi akkurat flyttet inn i ny leilighet også da, så det har kanskje noe med det å gjøre?

 

Jobber dere for fullt lr?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes tiden går alt for fort. Har ikke helt skjønt dette med at ventetiden er så lang... Jeg jobber 100%, men det ser ut til at jeg må trappe ned til en 50% fom neste uke pga dårlig rygg. Hadde håpet å gå 100% til jeg skal ut i perm men det går ikke som planlagt.

 

Noen som skal på treffet den 13 på Bare Blåbær da?

Kanskje vi ses der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

 

Nå ser det ut til at jeg ikke får til å komme på treffet likevel :( Jeg skal hjemover en tur fra 26.nov - 1.des....

 

Enten kan vi endre dato eller så kan vi jo ta et treff til?

 

Hva tror dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

For meg kan vi godt ta det en annen dag. Det er jo koselig om alle får det til første gangen.

 

Hva med en dag i slutten av neste uke, onsdag eller torsdag?

 

Jeg jobber for fult enda, jobber til klokka fire hver dag. Men er ledig på ettermiddagene.

 

Det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi kan finne en ny dato veit du, for det er jo kjekkest at det passer for alle:) Jeg er bortreist fra 22 til 26 nov, og i begynnelsen av kommende uke (mandag og tirsdag) har jeg oxo mye på tapeten.... men kan vi ikke prøve en dag etter 1. des. da? Vi kan f.eks bestemme oss for en dag i den første uka i desember? Noen forslag? Alle dagne passer for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Hva med onsdag 6.desember kl 17.30 på samme sted? Graffi Grill (?)

 

Samme for meg altså, så bare kom med andre forslag om det ikke passer.

 

Ha en flott helg jenter :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...