Gå til innhold

Mistet noe?


Twig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen !

Legger meg inn på nytt i håp om svar !

du jeg så tråden din ang mistet noe var det jo litt av hvert jeg kom på å spørre om. Har enda ikke funnet dressjakkene. Du snakket i slips, skap og hyller. Jeg har et skap dær det er slips i, men der er også dressjakker som tilhører min mann. kan det være disse du så i går ? Di jeg har mistet trenger nødvendigvis ikke ligge sammen. DI er små. Str ca 2-4 år . Ser du noe nytt i dag ?

 

Så har jeg mistet passet mitt. Et pass er så lite å kan legges på di utolige plassene. Jeg finner det ingen plass i huset. Ser du om det er her ?

tusii

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp søppelsekk med klær i nå..

 

Passet ditt.. har du et rom du ikke bruker så myye? føler du har en skrivepult eller noe.. der får jeg opp at det ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi har kjeller, men den er ikke innreid så vi har ikke så mye dær. Men mamma har kjeller på sitt hus og tenkte kanskje det kunne være havnet dær i noen gamle sekker med klær ..derfor jeg lurte på om du så om denne sekken er i mitt hus !

 

Passet mitt mistet jeg under flytting for 4 år siden. Har garantert lagt det på "en lur plass" da vi pakket og siden har jeg ikke sett det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...