Gå til innhold

Mistet noe?


Twig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja har letet overalt.. rådløs nå kan man vel si..

har spurt deg om noe annet også på en annen tråd .. svarer du på det her eller må man vente på tråden du som IKKE har blidd spådd før ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har dere loft eller rom over det klesskapet?

 

Jeg spår ikke i kveld egentlig, jeg er rimelig sliten etter et 30 årslag i går kveld, så da kan jeg få opp noen feilsignaler på graviditetsspm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. kanskje en bedre dag i morgen :)

Ja vi har loft på vårt hus. Har klesskap og soverom på loftet. Har ganske mye klær her og dær så du kan tro jeg har letet en del. Ble redd jeg kunne ha glemt jakkene hos familie / venner som har glemt å si fra. Begynner å bli seint nå så skal lete mer i morgen. Takk for din hjelp så langt og god natt til deg :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Twig..

 

Du sa du så et vindu eller speil i det rommet som regnbuksa mi ligger. Jeg har et skap i gangen hvor vi også har et helfigur-speil. Jeg har tittet i det skapet, men finner ikke regnbuksa...

 

Noe mere du kan se sammen med regnbuksa?

 

PS! Du nevnte også masse sko på denne plassen. Jeg har en sort MC-bukse som er sammen med disse skoene. Kan det være den du har sett? Det er sort skinn-bukse.

 

Klem fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

du jeg så tråden din ang mistet noe var det jo litt av hvert jeg kom på å spørre om. Har enda ikke funnet dressjakkene. Du snakket i slips, skap og hyller. Jeg har et skap dær det er slips i, men der er også dressjakker som tilhører min mann. kan det være disse du så i går ? Di jeg har mistet trenger nødvendigvis ikke ligge sammen. DI er små. Str ca 2-4 år . Ser du noe nytt i dag ?

 

Så har jeg mistet passet mitt. Et pass er så lite å kan legges på di utolige plassene. Jeg finner det ingen plass i huset. Ser du om det er her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Jeg får tømme alle de sorte søplesekkene igjen da.. Og se om den ligger der...

 

Gir snart opp, men alt du kommer på tyder jo på at den ligger på det ene gjesterommet, så jeg får lete grundig en gang til..

 

Takk for at du tar deg tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner noe så enkelt som en grønn oppskriftsperm fra ungdomsskolen. har lett masse. lurer på om jeg kan ha lånt den bort men kan ikke huske det heller...???

 

fødselsdato er 12.04.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TWIG-TWIG se på meg igjen da..:-)

Ang kortholderen til sambo etter tur med danskebåten.

Vet ikke om det med sambos' bukselomme var til meg, men hvis det var, så ligger den ikke der....

 

Ser du mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med bagger, men ingen av dem er rød og hvit.

Lite av det vi hadde med var rødt og hvitt også, så vet sannelig ikke jeg...hm.

Vent begge baggene, og sjekket alle lommene...og finner den ikke.

Kan den være stjelt tro?

 

Se litt mer?

 

Takk takk for at du prøver i værtfall...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...