Gå til innhold

Mistet noe?


Twig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for mange år siden hadde mamma lagt av noen penger i en boks/krokke eller på en hylle,

hun finner det ikke.

hun er født 16.04.64..kan du hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twig :)

 

Jeg har letet og letet etter en bok jeg har som heter "Du er hva du spiser" men finner den ikke, hadde den fremme for noen mnd siden men etter det har jeg ikke sett den, kan du se om du ser den? Den er grønn med hvit skrift.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HASTER! Kan du vææære så snill å se om du ser brillene mine??

Er i thailand skjønner du, og vil så gjerne ha de før vi drar hjem.

Jeg har bare brukt de hjemme i leiligheta(100%sikkert!).

Men nå har jeg lett OVER alt!!! I stua, på kjøkkenet, på badet, og på begge soverommene!!!!!!! I skuffer og skap, under og over!!! Men jeg finner de ikke!!!!!!!!!!!!

 

Er født 19.09.81 (-i jomfruens tegn...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke mobilladeren min!!

 

Så nå er jeg uten mobil.. håpløst :(((

 

Den er av den nye nokia-typen, med en bitteliten propp til å putte inn i mobilen.. vet jeg pakket den ned på torsdag for å reise til besteforeldrene, men husker ikke hvor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet handsfrien til mobilen min.

 

Jeg er født 13.02.72

 

Er en rotekopp... mister alltid noe.

 

Kan du hjelpe med et hint? Jeg syns jeg har leita alle plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et eget innlegg før jeg så denne tråden. (Krise:-( Mista ID-kortet mitt.)

Jeg tok ut ID-kortet og la det i veska, mener jeg, tidligere i dag. Så har jeg vært ute, levert sønnen i barnehagen, vært på biblioteket og rundt i noen butikker og på kafé. Da jeg skulle finne fram kortet var det borte. Jeg er flyvertinne, og dette er ID-kortet mitt. Mye styr dersom jeg må få tak i et nytt. Kan vel egentlig strengt tatt ikke jobbe uten, så om jeg ikke finner det igjen må jeg vel starte prosessen med å få et nytt. Hadde blitt enormt takknemlig om du kan se hvor det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hvite Billy-hyller i en lang gang her, men finner det ikke der. Tror du det er hjemme hos meg altså ? Ikke mistet det ute ? Veldig takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilles

 

Jeg må si at jeg vet ikke om det er inne hos deg.. får opp noe rundt en trapp også..

 

kimby er veldig klarsynt, om du ikke finner det ved hjelp av meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twig..

 

Jeg finner ikke regnbuksen min. Jeg vet jeg hadde den i skapet når vi bodde i kjelleren i det huset vi nå bor i 1 og 2. etg. i. Samtidig så finner jeg ikke den joggebuksa som jeg har brukt til oppussing/malings-arbeid. Den lå sammen med regnbuksa..

 

Regnbuksa er av typen Helly Hansen. Den er svart. Jakka har jeg full kontroll på.. hehe..

 

 

Klem fra...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...