Gå til innhold

er nå 4 uker og 5 dager på vei

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg er gravid tirsdagsmorgen.(4+4)

hadde få symptomer,så trodde egentlig ikke at jeg kunne være gravid før to dager før jeg testet. kjente da at brystene virket så utrolig tunge og fyllte ut bhèn noe bedre.ellers så har jeg vært plaget med kviser denne mnd,noe jeg ellers ikke har hatt særlig store plager med.

var inne på pernille info og å at mellom el og mens skal det ikke være utflod,har ikke lagt merke til om jeg har hatt det før,men det var det altså nå-ikke mye.

føler meg så anderledes,samtidig som hverdagen går som ellers.

merker at jeg passer på magen mere (enn nødvendig?) mere obs på alt-tunge løft,maten og slike ting.

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så mye til begge dere som nettopp har fått den gode nyheten:-) Jeg går rundt og tror jeg kanskje er gravid, men skal ikke ha mensen før på lørdag så det er ingen vits å teste. Men det jeg lurte på var om noen av dere som nettopp har funnet ut at dere er gravide har hatt ganske sterk murring i magen (typisk mensen murring) den siste uken før dere fikk positiv test? Jeg har hatt det nå i nesten en uke og det er helt unormalt for meg iallefall. Pleier å murre litt under mensen, men ikke før.

Hei igjen og takk for svar på murringen min:-) Jeg var inne på Pernille info og leste litt jeg også, så begynner vel egentlig å bli sikrere og sikrere nå, brystene er iallefall blitt enorme og vonde og jeg har annerledes utflod så....:-) men skuffelsen blir jo bare enda større dersom jeg tar helt feil da så må bare smøre meg med tålmodighet en dag eller to til tenker jeg og dempe forventningene en smule... Denne uken er en av de leeeengste jeg har opplevd iallefall:-). Skal begynne å signere med nick når (hvis) jeg får den bekreftelsen jeg ønsker om noen dager, så frem til da er jeg anonym:-)

Annonse

Jeg lurer på om du testet deg den dagen du ventet mensen? I så fall skjönner jeg ikke hvordan du kan väre 4+4 på vei...Jeg testet meg på mandag, den dagen jeg ventet mensen, og fant ut at jeg er gravid. Men da trodde jeg at jeg var nöyaktig 4 uker på vei.??

Gratulerer i alle fall!

nei,testet negativt den dagen jeg ventet mensen(med billigtester)

testet positivt med quick respons 4 dager over ikm dagen.er idag akkurat 5 uker på vei og overlykkelig!!!:o)

gå inn på babyverden,og på terminkalkulator,så kan du regne alt ut.ut fra el,sist mens eller allerede termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...