Gå til innhold

Er det noen i Byåsen-området som venter smått rundt årsskiftet?


annecfm

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det blir litt kort møte for meg i morgen, men kommer innom kanskje litt før kl 13. Skal på et møte kl 14.

 

Jeg er også innflytter, er fra Nord-Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager i dag¨. Trudde jeg skulle få til å møte dere får jeg og sambo skulle møte en megler idag. Stresset innom jordbærpikene men såg ingen struttende mager, så jeg stresset videre. Håper virkelig at det vil dukke opp flere mulighet å treffe dere':-)

 

Jeg er fra Møre og Romsdal. Hvor i Vestlandet er du i fra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit, vi antok att det måtte ha kommet noe i veien. Vi satt ganske langt inne, var lite med plasser ledige. Men du har nok bare ikke sett oss, for vi var der begge to i fra ca 12.40.

Jeg er fra Bømlo, liten plass 50 min fra Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil også treffe dere byåsen damer, jeg bor i bøckmansveien og har to fra før, en på 3 og en på 1 og nå kommer det en jente ca 27 mars.... Hadde vært kjempekoselig å blitt kjent mede dere og ønsker å ha noen å treffe når jeg går ut i permisjon.... Jeg jobber fult enda men si i fra om dere skal finne på noe på ettermiddagen en dag, da blir jeg med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den begynner å bli lang denne tråden. Kanskje vi kan lage en ny tråd med et nytt treff tidspunkt om det er interesse for det? For meg er denne uka litt hektisk, men kanskje en dag i neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtest ut som en god ide! Er ikke så fryktelig lenge igjen av dette svangerskapet nå, og det e bra. For eg føle eg sprekke snart he he. Kan vi

ikkje bare avtale ett nytt treff da? Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe tiden går fort frem mot jul :)

Har stort sett tid hver dag jeg, men hva med tirsdag i neste uke? Både dagtid og kveldstid passer for meg, hva passer i såfall for dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tirsdag passer bra for meg også. Passer det å møtes kl 13 igjen....evt på jordbærpikene på torget det er greitt der og god mat.. eller en annen plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg får ikke til å komme, for at jenta mi kom nå på fredagen. Så nå er vi på sykehuset å koser oss:)

Hilsen Linda og lille Leah Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kospia83 med dattera.

 

Skulle gjerne ha kommet jeg også, men må vel på jobb i morra også;) Og jeg jobber fra 12 til 4, så det er vanskelig å få til noe... Men det er bare 4 uker til fødselsperminsjonen da;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, har fått hjem ei jente med løs fortann i dag. Er litt tidlig å begynne å miste tenner enda syns vi, så ho må til tannlegen i morgen. Men satse på att eg e tidlig ferdig, slik att eg får kommet og truffet dere. Men om eg ikkje e der, så veit dere hvorfor sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Alt gikk bra:) Hun kom fort da. Fikk rier kl0430 og kl0952 så var hun ute. Så de kaller meg en fødene maskin...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...