Gå til innhold

Er det noen i Byåsen-området som venter smått rundt årsskiftet?


annecfm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er med på å møtes i morgen ja:)

Vi kan møtes på jordbærpikene kl 12...

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan jeg også få være med? skal til jordmor i morgen kl 10 så det passer kjempe bra...skal til byen uansett mener jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan være med, kjempe koselig det :-)

Da møtes vi i tolv tida på jordbærpikene da (på torget)

Gleder meg til endelig å treffe noen som også er gravide!

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter...får ikke til å møte dere i dag alikavel...

satte meg i bilen for å kjøre til jordmor...som ligger på solsiden...jeg bor på ugla..så satte den e

der dritt bilen seg fast...

så prøver jeg i 20 min å få meg løs til ingen nytte...

ringer jordmor og forklarer saken og om jeg kunne få komme inn litt senere iallefall for å få sjekket urin da det var spor av protein sist gang..

men nei..det kunne jeg ikke..ikke fikk jeg ny time heller

nå er jeg så dritt sur at jeg skal legge meg på sofaen med en flaske julebrus og en stooor plate stratos og surmule...klisj våt er jeg også etter å holde på ute i den fæle snøen...å i dag som sminken var perfekt og jeg faktisk hadde fiksa meg litt siden jeg skulle på kafe

sorry utbrudd...måtte bare få det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, uff, det har sikkert kommet like mye stygge ord ut av oss begge i dag. Men eg har faktisk fått ut bilen på en eller annen fantastisk måte, så om du vil så kan du jo få sitte på med meg ned??

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det har vært bra respons på tråden. Jeg har bare vært så sliten om kveldene etter at lillegutt har lagt seg, har ikke fått sjekket tråden jeg la ut. Men neste uke kjem samboeren heim, da har jeg mulighet å komme meg mer ut. Håper det kan bli flere møter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt lyst til å møte dere, men jeg er dessverre så sliten om kveldene og mannen er offshore til 3 nov, så jeg rekker det lissom aldri. Jeg jobber jo 50% enda, og det er fra 12 til 4 og det er drøyt tidlig å møtes før jobb;) Men håper jeg kommer meg i vei på et av møtene snart igjen;) Koselig å se at det er flere av oss her på byåsen ihvertfall da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei annecfm :-)

Har lurt litt på hvor du ble av ja, siden det var du som startet tråden liksom. Skjønner godt att du e sliten om kveldene, e litt tungt å ha ett på vei og en hengendes i foten hehe. Er litt heldig sånn sett eg da, siden jenta mi er 4 og rimelig selvstendig.

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke prøve å få til å stikke ut å drikke kaffe en dag i uken som kommer nå da?? Eg e nå bare hjemme og sleper på bekkenet, så er tilgjengelig stort sett hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer samboeren heim fra sjøen og blir heime et par uker, så det blir avlastning.. Det hadde vært morosomt å fått til et treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koselig. Når passer det? Jeg er ferdig rundt kl 13 på jobb, har fått 50 % sykemelding - håper det hjelper meg å få litt mer overskudd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du litt over 1 da? Eller jobbe du langt fra byen? Bare tenke på att eg må kjøre hjem litt over 3 igjen, for å hente ho lille i barnehagen. Bare si når du kan i fra du :-) Skal vi si jordbærpikene på torget da? Eller er det andre plasser i sentrum eller eventuelt solsiden som e bedre for deg?

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Ny her jeg, er det mulig å bli med på kafeturen? Bor på Hallset, termin i begynnelsen av februar. Koselig å treffe flere med struttende mager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E fra vestlandet :-) Har bodd her ett år, vi hadde en stund avstands forhold, men det ble tungt. Så vi bestemte oss i sommer i fjor for å flytte sammen. Så nå bor eg og den andre lille jenta vår her oppe, til han e ferdig å studere ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...